MotoHouston.com MotoHouston.com
Register Members List Member Map Media Calendar Garage Forum Home Mark Forums Read

Go Back   MotoHouston.com > Off Topic (everything else) > Off Topic
Forgot info?

Welcome to MotoHouston.com! You are currently viewing our forums as a guest which gives you limited access to the community. By joining our free community you will have access to great discounts from our sponsors, the ability to post topics, communicate privately with other members, respond to polls, upload content, free email, classifieds, and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free, join our community!

Register Today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.


FREE MH Decals by MAIL!

Advertisement

Reply
Share This Thread: 
Subscribe to this Thread Thread Tools
Old 10-27-2005, 04:51 PM   #1
ajbmwr1100s
Guest
 
Posts: n/a







Member Garage





Talking Robopath====Owned

robopath: ???????????????????
Ratmzapa: age location
robopath: who is this ?
Ratmzapa: mindy
robopath: mindy who ?
Ratmzapa: so u motohouston
robopath: yea
Ratmzapa: decided to say hi
robopath: ahhhh
Ratmzapa: u ride right?
robopath: yea
Ratmzapa: what kind of bike?
robopath: lol sorry
Ratmzapa: oh its cool
robopath: GSX-R 600 20th Ann.
Ratmzapa: awesome
robopath: you ?
Ratmzapa: thats an awesome bike
Ratmzapa: i ride a kawasaki 636
robopath: cool
robopath: whats your forum name
Ratmzapa: do you know if anyone from the board is riding tonight
robopath: I am for sure
Ratmzapa: really?
robopath: yea
robopath: its beautiful out
Ratmzapa: yes it is
Ratmzapa: i just moved here
Ratmzapa: about 2 months ago
robopath: cool from where
Ratmzapa: and i finally fround the board
Ratmzapa: from cali
Ratmzapa: san diego area
robopath: I usta live in Whittier and spent a lot of time in La Jolla
Ratmzapa: cool cool
Ratmzapa: i miss it but houston is nice
Ratmzapa: i start at u of h in january
robopath: I go there
Ratmzapa: wow sweet
robopath: well its nice right now
robopath: btw im 22 m med center
Ratmzapa: oh ok
Ratmzapa: i met some guys on the board
Ratmzapa: one time and rode
Ratmzapa: they were jerks
robopath: really
robopath: who ?
Ratmzapa: bigdawgr6
Ratmzapa: and his friends
robopath: hmmm
Ratmzapa: do you know them?
robopath: I am sure I know him but I have a Name/Face?forum name problem
Ratmzapa: oh ok
robopath: were not friends tho
Ratmzapa: yea
robopath: whats your asl ?
Ratmzapa: 21 female galleria
robopath: cool
robopath: how long you been riding. . . why you pick me to IM :-P
Ratmzapa: just talking to everyone on the board
robopath: cool
Ratmzapa: so what do yall do?
Ratmzapa: who do you ride with?
robopath: I ride with Martin (bigcomfy) and AJ and trey(dotcom)
Ratmzapa: cool
Ratmzapa: do yah just ride?
Ratmzapa: or do yah go places to?
robopath: what you mean
Ratmzapa: i mean do yah meet up at bars
Ratmzapa: go downtown and ride
robopath: I ride whenever I can
Ratmzapa: sweet
Ratmzapa: what else do you do?
robopath: Im starting a Steel company with a friend
Ratmzapa: cool
Ratmzapa: girlfriend?
robopath: yes'm
Ratmzapa: cool
Ratmzapa: no bf here
Ratmzapa: lol
robopath: cool
Ratmzapa: got any good single friends
Ratmzapa: lol
robopath: it doesnt help that im a 300lb Mexican
Ratmzapa: lol
robopath: its a tough life
Ratmzapa: yea right
Ratmzapa: hahaha
robopath: haha
Ratmzapa: yea i went out with some guys in houston on dates
robopath: yikes
Ratmzapa: they seemed really cool
Ratmzapa: lol
robopath: its hit or miss around here
Ratmzapa: just never panned out
Ratmzapa: like i asked before got any good single guy friends?
robopath: I dunno. . . gotta meet you first
Ratmzapa: lol
Ratmzapa: thats the truth
robopath: you got a pic ?
Ratmzapa: let me look
Ratmzapa wants to directly connect.
robopath is not accepting Direct IM connections.
robopath: sorry
robopath: try again
Ratmzapa wants to directly connect.
robopath is now directly connected.
Ratmzapa: oh i wont work
Ratmzapa: oh well
Ratmzapa: what time are you riding tonight?
robopath: why not ?
Ratmzapa: i dont know kept saying error
robopath:
robopath: wonder why
Ratmzapa:
robopath: which are you ?
Ratmzapa: left
robopath: hot soup
Ratmzapa:
Ratmzapa: when are yah riding tonight?
robopath: well my gf likes having 3somes
robopath: you down
Ratmzapa: what?
robopath: haha you AJ I know its you
Ratmzapa: lmao
Ratmzapa: lol
Ratmzapa: rofl
Ratmzapa: hahahahah
robopath: haha
robopath: got you with the 3some thing
Ratmzapa: that was hilarious
robopath: you

:laughing6 :laughing6 :laughing6 :laughing6
  Reply With Quote
Similar Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
owned Azylum Off Topic 12 10-05-2008 06:26 PM
OWNED FastLine Off Topic 11 05-14-2008 09:35 AM
OWNED! RACER X Off Topic 11 08-26-2006 09:31 PM
owned FastLine Off Topic 1 03-17-2006 08:44 AM
Me, King , and Robopath partied it up!!!! flip326 Off Topic 23 10-04-2005 07:48 PM
Advertisement
Old 10-27-2005, 04:55 PM   #2
nels
Senior Member
 
nels's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: Sugar Land
Feedback Rating: (1)
Posts: 1,380


Bike(s):
01 Silver/Black F4i-SOLD =(









lol, fools!
nels is offline   Reply With Quote
Old 10-27-2005, 04:59 PM   #3
Los
Gang Member
 
Los's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: Katy\NW
Feedback Rating: (7)
Posts: 17,176

Experience: 10+ years

Bike(s):
'04 Yamaha R6 Edition
'14 Yamaha R6








Send a message via AIM to Los
LOL how did I get caught up in the mix?? Ok

Going back to read the rest. :laughing6 :laughing6 :laughing6
__________________
Koskesh....RIP Brotha.... 4/22/07
Los is offline   Reply With Quote
Old 10-27-2005, 05:00 PM   #4
Robopath
Post Crusader
 
Join Date: Jul 2005
Location: Medical Center
Feedback Rating: (2)
Posts: 417


Bike(s):
20th Ann. GSX-R 600









Send a message via AIM to Robopath
robopath: you for posting that
robopath: I HATE YOU
robopath: hahah I KNEW IT WAS YOU
Ratmzapa: lol
Ratmzapa: no u didnt
Ratmzapa: lol
Ratmzapa: its all fun bro
robopath: *sneer*
Ratmzapa: oh pleeeeaaassse
Ratmzapa: you would have done worse to me
Ratmzapa: what time fool?
Ratmzapa: i got jazzericise at 5:30
robopath: HAHAHAHA
__________________
Stern. . . Stern but fair.
4 8 15 16 23 42
Robopath is offline   Reply With Quote
Old 10-27-2005, 05:01 PM   #5
PORSCHITO
Senior Member
 
PORSCHITO's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Feedback Rating: (1)
Posts: 2,614












Send a message via AIM to PORSCHITO Send a message via Yahoo to PORSCHITO
powned big time ...
PORSCHITO is offline   Reply With Quote
Old 10-27-2005, 05:02 PM   #6
Los
Gang Member
 
Los's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: Katy\NW
Feedback Rating: (7)
Posts: 17,176

Experience: 10+ years

Bike(s):
'04 Yamaha R6 Edition
'14 Yamaha R6








Send a message via AIM to Los
Oh I see how it is Robopath!!! Not friends ehh??

Good one AJ!!

PWNAGE

:laughing6 :laughing6 :laughing6
__________________
Koskesh....RIP Brotha.... 4/22/07
Los is offline   Reply With Quote
Old 10-27-2005, 05:05 PM   #7
PETE
CLUTCH
 
PETE's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: GALLERIA AREA
Feedback Rating: (0)
Posts: 3,191


Bike(s):
Don't have one =(









Send a message via AIM to PETE
lol
PETE is offline   Reply With Quote
Old 10-27-2005, 07:14 PM   #8
dotcom
*** PUBLIC RELATIONS ***
 
dotcom's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: SOUTHWEST (galleria)
Feedback Rating: (0)
Posts: 5,083


Bike(s):
01 Yamaha R6, 125 BBB mini









Send a message via AIM to dotcom Send a message via MSN to dotcom Send a message via Yahoo to dotcom
HOLY ROFL!!!!!!

dude.. i started laughing right when you said hello!!!!!



Brian.. i love ya man.. but you got owned!!!
__________________
www.myspace.com/treywarren

www.myspace.com/motohouston
dotcom is offline   Reply With Quote
Old 10-27-2005, 10:10 PM   #9
c0rey
Senior Member
 
c0rey's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: southeast
Feedback Rating: (0)
Posts: 763


Bike(s):
450x









Send a message via AIM to c0rey
:laughing6 owned
c0rey is offline   Reply With Quote
Old 10-27-2005, 10:14 PM   #10
B.S. Motorsports
non agent jake
 
B.S. Motorsports's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: S.E. all by my self
Feedback Rating: (0)
Posts: 5,788


Bike(s):
20th ann. gsxr 750









lol owned
__________________
____________________________________


[/IMG][/
!!If it aint its !!
B.S. Motorsports is offline   Reply With Quote
Old 10-27-2005, 10:51 PM   #11
DuBwEaR
Agent PIMP
 
DuBwEaR's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: Houston-Med Center
Feedback Rating: (0)
Posts: 2,326


Bike(s):
2003 Kawasaki Ninja ZX7R




Member Garage





lol
__________________
http://www.myspace.com/dubwear
http://www.cardomain.com/profile/dubwear
2003 Kawasaki Ninja ZX7R
1995 Honda Shadow VLX
2004 Nissan Frontier XE
DuBwEaR is offline   Reply With Quote
Old 10-27-2005, 11:17 PM   #12
hfa3g11
OG
 
hfa3g11's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: Houston
Feedback Rating: (4)
Posts: 2,545

Experience: 10+ years
Trackdays: 10+


2005 Honda CBR600RR Tribal Edition *retired*








Send a message via AIM to hfa3g11
that was funny
hfa3g11 is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Advertisement


All times are GMT -5. The time now is 05:55 AM.


MotoHouston.com is not responsible for the content posted by users.
Privacy Policy