Welcome back to us :/ Our hosts data center was down for the entire day.
MotoHouston.com MotoHouston.com
Register Members List Member Map Media Calendar Garage Forum Home Mark Forums Read

Go Back   MotoHouston.com > General Discussion > General Discussion (Moto Related)
Forgot info?

Welcome to MotoHouston.com! You are currently viewing our forums as a guest which gives you limited access to the community. By joining our free community you will have access to great discounts from our sponsors, the ability to post topics, communicate privately with other members, respond to polls, upload content, free email, classifieds, and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free, join our community!

Register Today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.


Like us on Facebook! Regular shirt GIVEAWAYS and more

Advertisement

Reply
Share This Thread: 
Subscribe to this Thread Thread Tools
Old 11-10-2005, 10:33 PM   #41
Petro
C'Mon... Building 7
 
Petro's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Feedback Rating: (2)
Posts: 10,049

Experience: 10+ years
i think ima just go and take dat ... i wont have the bike for a month er so... sooo i will just schedule a weekend er sumthin... mancuso= 295.00 dat ... not gonna pay 300bucks, but needa find a place that has bikes there to use... i just wanna be legit now... ive been on bond for a year an a half now... for some stupid i got into with my last bike.

btw... for the record:
IM FAT


fat trey
__________________
Quote:
We must use terror, assassination, intimidation, land confiscation, and the cutting of all social services to rid Galilee of its Arab population.
David Ben-Gurion, Founding father of Israel
Petro is offline   Reply With Quote
Similar Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Gettin in the zone? Krazy D Taking it to the Track 20 02-11-2013 11:53 PM
gettin high klassik Stunters Lounge 29 01-21-2010 11:16 AM
Gettin a TX license... gueroaero General Discussion (Moto Related) 4 06-22-2009 08:08 AM
its gettin to me...... Gimpin2Fold General Discussion (Moto Related) 27 03-17-2008 03:44 PM
Just gettin into it... KMFT Stunters Lounge 13 11-03-2007 03:36 AM
Advertisement
Old 11-10-2005, 10:38 PM   #42
Challen
MSF Lead Instructor
 
Challen's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: Brookshire/Fulshear, TX
Feedback Rating: (0)
Posts: 2,516

Experience: 10+ years
Trackdays: 2

Bike(s):
2000 ZX12R
2008 250R
2012 ZX10R




Quote:
Originally Posted by p0opstlnksal0t
i think ima just go and take dat ... i wont have the bike for a month er so... sooo i will just schedule a weekend er sumthin... mancuso= 295.00 dat ... not gonna pay 300bucks, but needa find a place that has bikes there to use... i just wanna be legit now... ive been on bond for a year an a half now... for some stupid i got into with my last bike.
Largest selection of training bikes in Houston, including the only school that has sportbikes.

$160 - $180 or we'll match the best price you find

Challen
Lead Instructor
www.awesomecycles.com

PS
If you're going to the International Motorcycle Show this weekend, stop by and say hello. (Booth #1523)
Challen is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Advertisement


All times are GMT -5. The time now is 06:26 AM.


MotoHouston.com is not responsible for the content posted by users.
Privacy Policy