Welcome back to us :/ Our hosts data center was down for the entire day.
MotoHouston.com MotoHouston.com
Register Members List Member Map Media Calendar Garage Forum Home Mark Forums Read

Go Back   MotoHouston.com > Off Topic (everything else) > Off Topic
Forgot info?

Welcome to MotoHouston.com! You are currently viewing our forums as a guest which gives you limited access to the community. By joining our free community you will have access to great discounts from our sponsors, the ability to post topics, communicate privately with other members, respond to polls, upload content, free email, classifieds, and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free, join our community!

Register Today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.


Like us on Facebook! Regular shirt GIVEAWAYS and more

Advertisement

Reply
Share This Thread: 
Subscribe to this Thread Thread Tools
Old 10-14-2005, 11:54 AM   #1
XamountOfPills
Guest
 
Posts: n/a







Member Garage





Joke of the day

Do you know why hurricanes have womens names? Its because when they come they're wet and wild and when they leave they take your house, your boat, and your car.

post em up ppl, its friday, its been a good day so far, and i wanna fuckn laugh while im at work! i know yall got some good jokes!
  Reply With Quote
Similar Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Joke of the day... bioGuru Off Topic 5 12-03-2010 12:46 AM
Joke of the day gunshotwound The Circus 2 09-29-2008 10:54 AM
Joke of the day gunshotwound The Circus 54 09-27-2008 03:11 PM
JOKE OF THE DAY CubanGIXXER Off Topic 22 02-15-2008 05:58 PM
Joke of the day!!! flip326 Off Topic 10 10-17-2005 12:03 PM
Advertisement
Old 10-14-2005, 11:56 AM   #2
PORSCHITO
Senior Member
 
PORSCHITO's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Feedback Rating: (1)
Posts: 2,614












Send a message via AIM to PORSCHITO Send a message via Yahoo to PORSCHITO
hahahahahahaha very funny lol
PORSCHITO is offline   Reply With Quote
Old 10-14-2005, 12:23 PM   #3
fuknrobert
the necessary villain
 
fuknrobert's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: The Hideout
Feedback Rating: (1)
Posts: 14,959

Experience: 5 years
Trackdays: 10+

Bike(s):
'04 R6, '05 70, '04 fiddy!









rofl
fuknrobert is offline   Reply With Quote
Old 10-14-2005, 02:23 PM   #4
PETE
CLUTCH
 
PETE's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: GALLERIA AREA
Feedback Rating: (0)
Posts: 3,191


Bike(s):
Don't have one =(









Send a message via AIM to PETE
u stole this off the movie "traffic", but still a good joke none the less
PETE is offline   Reply With Quote
Old 10-14-2005, 02:29 PM   #5
XamountOfPills
Guest
 
Posts: n/a







Member Garage





Quote:
Originally Posted by PETE
u stole this off the movie "traffic", but still a good joke none the less
hmmm didnt know that, my friend sent it to me on aim and i thought it was worthy of wasting some of motohouston.com's webspace
  Reply With Quote
Old 10-14-2005, 02:42 PM   #6
B.S. Motorsports
non agent jake
 
B.S. Motorsports's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: S.E. all by my self
Feedback Rating: (0)
Posts: 5,788


Bike(s):
20th ann. gsxr 750









Thats was funny man rofl
B.S. Motorsports is offline   Reply With Quote
Old 10-14-2005, 04:02 PM   #7
XamountOfPills
Guest
 
Posts: n/a







Member Garage





yall suck...post some fuckn jokes....ive got my beer in the car waiting to get off from work, its been a pretty good day, i have 30 minutes left so i wanna laugh!!!!!!!!
  Reply With Quote
Old 10-14-2005, 08:38 PM   #8
PETE
CLUTCH
 
PETE's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: GALLERIA AREA
Feedback Rating: (0)
Posts: 3,191


Bike(s):
Don't have one =(









Send a message via AIM to PETE
Quote:
Originally Posted by XamountOfPills
yall suck...post some fuckn jokes....ive got my beer in the car waiting to get off from work, its been a pretty good day, i have 30 minutes left so i wanna laugh!!!!!!!!
your mother is so fat she went slip and slide on the freeway? good enough?
PETE is offline   Reply With Quote
Old 10-15-2005, 02:01 AM   #9
hfa3g11
OG
 
hfa3g11's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: Houston
Feedback Rating: (4)
Posts: 2,543

Experience: 10+ years
Trackdays: 10+


2005 Honda CBR600RR Tribal Edition *retired*








Send a message via AIM to hfa3g11
Quote:
Originally Posted by PETE
your mother is so fat she went slip and slide on the freeway? good enough?

gayest ever!!!! lol
hfa3g11 is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Advertisement


All times are GMT -5. The time now is 10:08 PM.


MotoHouston.com is not responsible for the content posted by users.
Privacy Policy