MotoHouston.com MotoHouston.com
Register Members List Member Map Media Calendar Garage Forum Home Mark Forums Read

Go Back   MotoHouston.com > General Discussion > Dirtbikes, Mini's, ATV's.....
Forgot info?

Welcome to MotoHouston.com! You are currently viewing our forums as a guest which gives you limited access to the community. By joining our free community you will have access to great discounts from our sponsors, the ability to post topics, communicate privately with other members, respond to polls, upload content, free email, classifieds, and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free, join our community!

Register Today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.


FREE MH Decals by MAIL!

Advertisement

Reply
Share This Thread: 
Subscribe to this Thread Thread Tools
Old 02-04-2008, 11:02 AM   #21
JuiceMan
Sneak Geek
 
JuiceMan's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: h o u s t o n
Feedback Rating: (0)
Posts: 748

Experience: 8 years
Trackdays: 1

Bike(s):
Retired 05 crf50









Quote:
Originally Posted by PoYoHpd View Post
isnt hugo and juice the same guy??? lol
Nah I heard Hugo was Juices Evil twin ..

Somethin like that , Iuno just heard that rumor..

Hugo is like the Fck u type fella , Iuno .. Heard he hates on ur game jst as much as Greg DOES ....

(( CAPS ON ))
JuiceMan is offline   Reply With Quote
Similar Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
09.03.11 // Purple Luv Submarine @ TBA // 17+ // FREE read details inside. Paul_James Events, Meets and Rides 1 08-18-2011 08:18 PM
HPD at PP1 < important please read> Spidermonkey General Discussion (Moto Related) 97 04-03-2009 03:54 PM
newenough sponsorship RACER X Taking it to the Track 3 01-09-2008 12:08 PM
Katy M&G this Thurs. 12-20 @ 7:30pm Read 4 Details!!! PoPoRiderRR Events, Meets and Rides 18 12-20-2007 05:20 PM
Sponsorship / Support Patrick General Discussion (Moto Related) 39 08-06-2007 05:10 PM
Advertisement
Old 02-04-2008, 11:11 AM   #22
Mala Lingua
Optimistic Cynic
 
Mala Lingua's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: SE Side!
Feedback Rating: (5)
Posts: 10,983

Experience: 10+ years
Trackdays: 1

Bike(s):
'06 600RR (Mogee)
Phifty (Fuglee)





Wait, I heard Hugo's the only one around here who can do a unicycle, sure wish I could meet him.
Mala Lingua is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 11:11 AM   #23
JuiceMan
Sneak Geek
 
JuiceMan's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: h o u s t o n
Feedback Rating: (0)
Posts: 748

Experience: 8 years
Trackdays: 1

Bike(s):
Retired 05 crf50









Quote:
Originally Posted by Mala Lingua View Post
Wait, I heard Hugo's the only one around here who can do a unicycle, sure wish I could meet him.
Man oh Man ..

I sure would love to shake his hand ...

JuiceMan is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 11:13 AM   #24
Mala Lingua
Optimistic Cynic
 
Mala Lingua's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: SE Side!
Feedback Rating: (5)
Posts: 10,983

Experience: 10+ years
Trackdays: 1

Bike(s):
'06 600RR (Mogee)
Phifty (Fuglee)





Quote:
Originally Posted by JuiceMan View Post
Man oh Man ..

I sure would love to shake his hand ...

Someday Juice, someday. You just keep gettin' better, and I'm sure da man will make himself known to ya.
Mala Lingua is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 11:14 AM   #25
JuiceMan
Sneak Geek
 
JuiceMan's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: h o u s t o n
Feedback Rating: (0)
Posts: 748

Experience: 8 years
Trackdays: 1

Bike(s):
Retired 05 crf50









Quote:
Originally Posted by Mala Lingua View Post
Someday Juice, someday. You just keep gettin' better, and I'm sure da man will make himself known to ya.
Eghh ..

Im my own 50 rider ..

I look up to no 1 , okay I lie I lie, maybe 1 guy ...
JuiceMan is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 11:36 AM   #26
Cherub
FTP
 
Cherub's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: Texas
Feedback Rating: (5)
Posts: 11,832


Bike(s):
06 Raven R6




Member Garage





Send a message via MSN to Cherub Send a message via Yahoo to Cherub
congrats on the sponsorship
__________________

~Dream as if you live forever. Live as if you die today~ James Dean

Quote:
Originally Posted by Sifu-TZ View Post
It makes me cry, but real tears not the ones out of my like usual.
Cherub is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 12:11 PM   #27
josh302
Senior Member
 
josh302's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: fiddy house
Feedback Rating: (4)
Posts: 1,727


Bike(s):
shotgun
rifle
4wd







Quote:
Originally Posted by stunt-r View Post
oh you wanna be a giant douche and THEN ask for me to confirm you? all orders must go through me, greg, hugo, poyo, juice, or mike jones.




maybe if you werent such a id put you on the order list.
You might read through ALL of my posts, I have never been a to you, just corrected you on some of the dumb ideas and things you do, I even offered to loan you my bike if you wanted to go to the race track with us.

SO FU CK YOU. you are officially on permanent probation with me, dont ever ask for help, parts, or anything else, I might just kick you over if I see you on the dirt track.


I guess you dont know me that well, I dont give a about the deal, just trying to support those who support me. So thinking about it, I am going to find the direct competitor of this company you speak of, buy one or two of everything they offer and wear it to every show, meet, and make sure anyone who rolls with me wears it also.
__________________
SCREW PAYPAL.COM
josh302 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 01:18 PM   #28
stunt-r
Senior Citizen
 
stunt-r's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: SE Houston
Feedback Rating: (6)
Posts: 1,641


Bike(s):
(2) KLX110 stock-mod class / KLX110 stocker / His & Her XR50s stock-mods









Send a message via AIM to stunt-r
Quote:
Originally Posted by josh302 View Post
You might read through ALL of my posts, I have never been a to you, just corrected you on some of the dumb ideas and things you do, I even offered to loan you my bike if you wanted to go to the race track with us.

SO FU CK YOU. you are officially on permanent probation with me, dont ever ask for help, parts, or anything else, I might just kick you over if I see you on the dirt track.


I guess you dont know me that well, I dont give a about the deal, just trying to support those who support me. So thinking about it, I am going to find the direct competitor of this company you speak of, buy one or two of everything they offer and wear it to every show, meet, and make sure anyone who rolls with me wears it also.

just trying to make a simple point. not trying to get anything started, i dont mind if you order anything, ill put you on the list.

its just when you talk about me getting a perimeter, and all the other things, kinda me off, and to me, thats being a .


and my bad, i accidently put hugo and juice lol i know thats the same guy haha just a brain fart.
__________________
I love minis.
stunt-r is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 01:19 PM   #29
mekrew
naaaaaw i sayin
 
mekrew's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Feedback Rating: (4)
Posts: 9,778

Experience: 1-3 months
Trackdays: 10+






Member Garage





Send a message via AIM to mekrew
matt josh punked u into gettin on the list LOL
mekrew is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 01:19 PM   #30
stunt-r
Senior Citizen
 
stunt-r's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: SE Houston
Feedback Rating: (6)
Posts: 1,641


Bike(s):
(2) KLX110 stock-mod class / KLX110 stocker / His & Her XR50s stock-mods









Send a message via AIM to stunt-r
Quote:
Originally Posted by mekrew View Post
matt josh punked u into gettin on the list LOL
its a privelage haha...it can ALWAYS be taken away.


well all orders are going through me, greg, juice, mike jones, and poyo.

josh, ill let you take care of your side of the town with their orders, so ill add ya to the list.
__________________
I love minis.
stunt-r is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 05:57 PM   #31
infidel
drpickles
 
infidel's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: SL
Feedback Rating: (0)
Posts: 2,059

Experience: 10+ years
Trackdays: 10+











what about me?
__________________
It's too bad Chlamydia has to be a venereal disease. It's such a pleasant-sounding word.
Chlamydia?
Chlamydia.
Chlamydia. I think I might name my daughter Chlamydia.
infidel is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 05:57 PM   #32
NO MORE F4I
my hand hurts
 
NO MORE F4I's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: downtown h-town
Feedback Rating: (1)
Posts: 9,755

Experience: 5 years

Bike(s):
bikeless now
my bmx p.o.s.








NO, you dont ride enough
__________________
It Drive On
NO MORE F4I is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 05:59 PM   #33
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
i guess i dont ride enough either :(
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 06:00 PM   #34
NO MORE F4I
my hand hurts
 
NO MORE F4I's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: downtown h-town
Feedback Rating: (1)
Posts: 9,755

Experience: 5 years

Bike(s):
bikeless now
my bmx p.o.s.








Quote:
Originally Posted by thatboygeorge View Post
i guess i dont ride enough either :(
you dont get it cause you still have no hand brake haha
__________________
It Drive On
NO MORE F4I is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 06:04 PM   #35
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
Quote:
Originally Posted by NO MORE F4I View Post
you dont get it cause you still have no hand brake haha
lol my gf is buyin me one... hahaha i told her to wait on orderin it till i got a key made so i guess im orderin one here in a lil bit
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 06:05 PM   #36
NO MORE F4I
my hand hurts
 
NO MORE F4I's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: downtown h-town
Feedback Rating: (1)
Posts: 9,755

Experience: 5 years

Bike(s):
bikeless now
my bmx p.o.s.








you lost the key? you can do what i did and just put it on a switch, 20 times easier and you cant lose it
__________________
It Drive On
NO MORE F4I is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 06:08 PM   #37
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
i got my runnin already now i jsut gotta mess with my brakes... i'll be riden this weekend
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 06:11 PM   #38
NO MORE F4I
my hand hurts
 
NO MORE F4I's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: downtown h-town
Feedback Rating: (1)
Posts: 9,755

Experience: 5 years

Bike(s):
bikeless now
my bmx p.o.s.








cool, what HB set up did you get? full throttle or ho hey dual calliper?
__________________
It Drive On
NO MORE F4I is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 06:12 PM   #39
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
im still debatin.. havent ordered yet i was gonna go full throttle but now im startin to like the dual caliper set up
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2008, 06:13 PM   #40
NO MORE F4I
my hand hurts
 
NO MORE F4I's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: downtown h-town
Feedback Rating: (1)
Posts: 9,755

Experience: 5 years

Bike(s):
bikeless now
my bmx p.o.s.








dual cal is so expensive, only prob i have with it
__________________
It Drive On
NO MORE F4I is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Advertisement


All times are GMT -5. The time now is 02:14 PM.


MotoHouston.com is not responsible for the content posted by users.
Privacy Policy