MotoHouston.com MotoHouston.com
Register Members List Member Map Media Calendar Garage Forum Home Mark Forums Read

Go Back   MotoHouston.com > Off Topic (everything else) > Off Topic
Forgot info?

Welcome to MotoHouston.com! You are currently viewing our forums as a guest which gives you limited access to the community. By joining our free community you will have access to great discounts from our sponsors, the ability to post topics, communicate privately with other members, respond to polls, upload content, free email, classifieds, and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free, join our community!

Register Today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.


FREE MH Decals by MAIL!

Advertisement

Reply
Share This Thread: 
Subscribe to this Thread Thread Tools
Old 02-01-2008, 12:20 AM   #1
Lonestar
asta e viata
 
Lonestar's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Humble
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,624












Talking HELLO HELIO!!

haha so i hate tmobile and their crappy phones and phone service! im over it!
so i ordered a sik Helio today! =) yay its called Heat.. its so cute and it has everything! cant wait to get it in the mail....i'll post a pic of it later..does anyone have a Helio? if ya tell me how you like it..
__________________
Lonestar is offline   Reply With Quote
Similar Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Anyone use Helio? DvlRacer Off Topic 4 06-23-2008 09:48 PM
helio ocean? Spanish Fly Off Topic 11 08-17-2007 08:38 AM
Advertisement
Old 02-01-2008, 12:53 AM   #2
Azylum
The Chosen One
 
Azylum's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: Ellington
Feedback Rating: (23)
Posts: 39,629

Experience: 8 years
Trackdays: 2











whatever you do, dont call it a phone.
__________________
motohoustonlogo
Bringing back the old school.
Azylum is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2008, 12:54 AM   #3
ninjathatcould
UHD BPOC 241
 
ninjathatcould's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Feedback Rating: (0)
Posts: 954

Experience: 2 years

Bike(s):
2006 EX250
(Totaled 08 XB12R)



Member Garage





Send a message via AIM to ninjathatcould
I love helio! The samsung phone is kinda on the crappy side, though. Sometimes the battery falls out in my pocket because i accidentally press the release button. However, I never have any dropped calls and I get 3G in most places. The internet is faster than AT&T, IMO. Kinda pricey for the All-in plan, but it's worth it when I use a bunch of text and GPS.

Good choice, you won't regret it.
__________________



ninjathatcould is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2008, 02:16 AM   #4
Lonestar
asta e viata
 
Lonestar's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Humble
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,624












Quote:
Originally Posted by Azylum View Post
whatever you do, dont call it a phone.
hahaha its a device =) when i called to order the lady never once said phone =) and i think i accidently said it and im like oops and she laughed
do you have one?
__________________
Lonestar is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2008, 02:20 AM   #5
Lonestar
asta e viata
 
Lonestar's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Humble
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,624












Quote:
Originally Posted by ninjathatcould View Post
I love helio! The samsung phone is kinda on the crappy side, though. Sometimes the battery falls out in my pocket because i accidentally press the release button. However, I never have any dropped calls and I get 3G in most places. The internet is faster than AT&T, IMO. Kinda pricey for the All-in plan, but it's worth it when I use a bunch of text and GPS.

Good choice, you won't regret it.
yay! i hope not cuz i've already been with sprint and they suck big ones and tmobile is drivin me crazy too. so im excited.. and i only got the 500 min and unlimited everthing else plan so its all good cuz i dont use that many mins anyways =)
which style device do you have?
__________________
Lonestar is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2008, 03:29 AM   #6
ninjathatcould
UHD BPOC 241
 
ninjathatcould's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Feedback Rating: (0)
Posts: 954

Experience: 2 years

Bike(s):
2006 EX250
(Totaled 08 XB12R)



Member Garage





Send a message via AIM to ninjathatcould
Quote:
Originally Posted by Lonestar View Post
yay! i hope not cuz i've already been with sprint and they suck big ones and tmobile is drivin me crazy too. so im excited.. and i only got the 500 min and unlimited everthing else plan so its all good cuz i dont use that many mins anyways =)
which style device do you have?
I have the drift. It's a slider with a big screen on the front. I wish i would've gone with the ocean, though, because of the keyboard vs keypad for texting.

I used to have Tmobile as well, and I hated it.
__________________



ninjathatcould is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2008, 09:02 AM   #7
txgsxrbob
THE SH*T STARTER IS BACK
 
Join Date: Nov 2007
Location: 290 @ mason --cypress
Feedback Rating: (0)
Posts: 5,859


Bike(s):
06 GSXR 1K SOLD !
2012 R1 Moto GP replica # 1287








WELL HELLO & WELCOME !!!
__________________
Quote:
Originally Posted by abelrob View Post
I would join in but my KAWI is BROKE THE FU*K down again SO I BOUGHT A BUSA !!
Quote:
Originally Posted by pester View Post
NOW WHERE IS TXGSXRBOB WHEN WE NEED HIM????
txgsxrbob is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2008, 09:03 AM   #8
amber|alexis
Senior Member
 
amber|alexis's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Feedback Rating: (0)
Posts: 11,367

Experience: 4 years






Member Garage





Quote:
Originally Posted by Azylum View Post
whatever you do, dont call it a phone.


i have sprint cuz my blackberry is freeeeeeeeeeee!

amber|alexis is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2008, 09:03 AM   #9
amber|alexis
Senior Member
 
amber|alexis's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Feedback Rating: (0)
Posts: 11,367

Experience: 4 years






Member Garage





but when I quit in the fall semester, I'll go back with cingular.

amber|alexis is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2008, 09:21 AM   #10
Cherub
FTP
 
Cherub's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: Texas
Feedback Rating: (5)
Posts: 11,832


Bike(s):
06 Raven R6




Member Garage





Send a message via MSN to Cherub Send a message via Yahoo to Cherub
fack i have t-mobile...
__________________

~Dream as if you live forever. Live as if you die today~ James Dean

Quote:
Originally Posted by Sifu-TZ View Post
It makes me cry, but real tears not the ones out of my like usual.
Cherub is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2008, 10:25 AM   #11
Lonestar
asta e viata
 
Lonestar's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Humble
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,624












Quote:
Originally Posted by Cherub View Post
fack i have t-mobile...
do you like tmo?
__________________
Lonestar is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2008, 10:27 AM   #12
Lonestar
asta e viata
 
Lonestar's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Humble
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,624












Quote:
Originally Posted by F4i amber View Post


i have sprint cuz my blackberry is freeeeeeeeeeee!

thanks cool..i dunno why but i never really liked the blackberry

Quote:
Originally Posted by txgsxrbob View Post
WELL HELLO & WELCOME !!!
thanks
__________________
Lonestar is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2008, 03:43 PM   #13
hardcoresteve
Hero since birth
 
hardcoresteve's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: League City
Feedback Rating: (1)
Posts: 4,854

Experience: 10+ years
Trackdays: 10+

Bike(s):
2007 R6s
1983 FS50 moped








Send a message via AIM to hardcoresteve
Quote:
Originally Posted by Lonestar View Post
haha so i hate tmobile and their crappy phones and phone service! im over it!
so i ordered a sik Helio today! =) yay its called Heat.. its so cute and it has everything! cant wait to get it in the mail....i'll post a pic of it later..does anyone have a Helio? if ya tell me how you like it..
hey! i have helio too! but none of my buddies have it so i cant use the buddy beacon lol. i have the ocean its awesome. great pics and vid, service pretty much everywhere and the internet is fast too. but the thing i love most is google maps. type in a restaurant name and it brings up their addy and phone number and you can highlight the number and it will dial itself!
hardcoresteve is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2008, 09:17 PM   #14
Lonestar
asta e viata
 
Lonestar's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Humble
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,624












Quote:
Originally Posted by hardcoresteve View Post
hey! i have helio too! but none of my buddies have it so i cant use the buddy beacon lol. i have the ocean its awesome. great pics and vid, service pretty much everywhere and the internet is fast too. but the thing i love most is google maps. type in a restaurant name and it brings up their addy and phone number and you can highlight the number and it will dial itself!
awesome!! i cant wait for mine to come in the mail! =)
__________________
Lonestar is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2008, 10:35 PM   #15
Princess
MH's ex fake mod
 
Princess's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Clear Lake
Feedback Rating: (2)
Posts: 7,982

Experience: 6 years
Trackdays: 4

Bike(s):
06 ZX-6R
09 Santa Cruz SL
Serotta Legend Ti







Send a message via AIM to Princess
T-Mobile has been great to me!
Princess is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2008, 10:42 PM   #16
Dgig
Senior Member
 
Dgig's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Location: humble
Feedback Rating: (1)
Posts: 648


Bike(s):
06 gsxr 600









mee too
Dgig is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2008, 11:47 PM   #17
Lonestar
asta e viata
 
Lonestar's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Humble
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,624












Quote:
Originally Posted by Dgig View Post
mee too
lucky you...oh well when you see my new helio you're gunna want one too!!
__________________
Lonestar is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2008, 12:26 AM   #18
Lonestar
asta e viata
 
Lonestar's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Humble
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,624












K so this is my Helio Heat

nice huh?
Attached Images
  
__________________
Lonestar is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2008, 07:56 AM   #19
Jesse H
Senior Member
 
Join Date: May 2005
Feedback Rating: (5)
Posts: 452

Experience: 10+ years

Bike(s):
05 Harley Road King









My gf has it. Reception sucks worse than Sprint when they were sucky.
Jesse H is online now   Reply With Quote
Old 02-03-2008, 12:33 AM   #20
Lonestar
asta e viata
 
Lonestar's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Humble
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,624












Quote:
Originally Posted by Jesse H View Post
My gf has it. Reception sucks worse than Sprint when they were sucky.
really? well the good thing is i have 30 days to try it out if i dont like it i'll prob with tmo or find someone else. so far 99% of the things i hear about it from ppl that have it said that its good and they love it.
__________________
Lonestar is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Advertisement


All times are GMT -5. The time now is 09:25 PM.


MotoHouston.com is not responsible for the content posted by users.
Privacy Policy