MotoHouston.com MotoHouston.com
Register Members List Member Map Media Calendar Garage Forum Home Mark Forums Read

Go Back   MotoHouston.com > Information > Events, Meets and Rides
Forgot info?

Welcome to MotoHouston.com! You are currently viewing our forums as a guest which gives you limited access to the community. By joining our free community you will have access to great discounts from our sponsors, the ability to post topics, communicate privately with other members, respond to polls, upload content, free email, classifieds, and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free, join our community!

Register Today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.


FREE MH Decals by MAIL!

Advertisement

Reply
Share This Thread: 
Subscribe to this Thread Thread Tools
Old 07-16-2007, 11:49 PM   #101
Azylum
The Chosen One
 
Azylum's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: Ellington
Feedback Rating: (23)
Posts: 39,629

Experience: 8 years
Trackdays: 2











u two would make such a CUTE couple. awwwww.
__________________
motohoustonlogo
Bringing back the old school.
Azylum is offline   Reply With Quote
Similar Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
C Supermoto/Dualsport Meet/Ride 23 July BYRDMAN Events, Meets and Rides 89 08-26-2015 09:24 PM
S SOUTHEAST MEET Wednesday 8-29 Tookies Seabrook j_e_hurst Events, Meets and Rides 50 08-30-2012 11:45 AM
S SOUTHEAST MEET 3-13-12 TOOKIES SEABROOK j_e_hurst Events, Meets and Rides 59 03-14-2012 06:02 PM
SE Dinner Meet Wed 20th SexualChocolate Events, Meets and Rides 42 08-21-2008 06:25 PM
Advertisement
Old 07-16-2007, 11:57 PM   #102
SexualChocolate
JapLac on 22s
 
SexualChocolate's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Dickinson
Feedback Rating: (0)
Posts: 5,197

Experience: 3 years

Bike(s):
998CCs of KING KONG...









Send a message via AIM to SexualChocolate
You're coming all the way from Ft Hood?

or was it colorado?
__________________
A few motorcycles, bicycles, and cars...and still in recovery phase

mybanner4a260100b5617
SexualChocolate is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2007, 12:08 AM   #103
whosthis
ahhhhh sexii lmao!!
 
whosthis's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: kalispell, mt
Feedback Rating: (0)
Posts: 7,312

Experience: 7 years

Bike(s):
KTM
R6





Quote:
Originally Posted by SexualChocolate
You're coming all the way from Ft Hood?

or was it colorado?
i decided to stay here in TC, all 3 of my sisters moved up there so im the only 1 left here with my mom besides my brother
whosthis is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2007, 10:37 AM   #104
YankeeR6
Lets ride!!
 
YankeeR6's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: 290 & 1960
Feedback Rating: (0)
Posts: 7,001


Bike(s):
06 R6 50th A.E.









Send a message via AIM to YankeeR6 Send a message via Yahoo to YankeeR6
1. YankeeR6
2. Whosthis
3. hardcoresteve
4. RRChic & Bubby (won't be riding cuz the bikes will be set up for the track)
5. pester ( again im not included? ya'll know im always in)
6. Marishka29
7. cameron1507
8. SexualChocolate (I'll have to check Azylums wifes work schedule after he does, then I'll be sure)
9. Neversatisfied02 (Same thing Sexual Chocolate said.... LOL)
10. Turbo_LS_Hatch(After I check with Taylors girl)
11. The Sooz if she can ride with someone--hint hint Matty if Claire bear isn't going!
12. Dfresh
13.Texassuperhawk
14. Ravenitup-maybe
15. sbfuller +1
16. No Fear
17. Whosthis baby dady (if he gets off work in time)
18. Ravenitup Danny
19. Crystal if I get a ride there! MUAHAHAA! (once again, not going there)
20. ???
__________________
http://www.myspace.com/yankee68

sig600x150
YankeeR6 is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2007, 10:40 AM   #105
TxFireblade
STRENGTH THROU Oi!
 
TxFireblade's Avatar
 
Join Date: May 2007
Location: Humble
Feedback Rating: (0)
Posts: 126


Bike(s):
04 CBR 1000RR KTM 380









Send a message via Yahoo to TxFireblade
I'm in.
__________________
You can preach till you're blue in the face but if you are lying in the gutter no one's gonna listen. If you pick yourself up by the bootstraps and live your life to the best of your ability you may set an example that others will follow...The power of your example is far greater then what you say!
TxFireblade is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2007, 11:15 AM   #106
YankeeR6
Lets ride!!
 
YankeeR6's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: 290 & 1960
Feedback Rating: (0)
Posts: 7,001


Bike(s):
06 R6 50th A.E.









Send a message via AIM to YankeeR6 Send a message via Yahoo to YankeeR6
1. YankeeR6
2. Whosthis
3. hardcoresteve
4. RRChic & Bubby (won't be riding cuz the bikes will be set up for the track)
5. pester ( again im not included? ya'll know im always in)
6. Marishka29
7. cameron1507
8. SexualChocolate (I'll have to check Azylums wifes work schedule after he does, then I'll be sure)
9. Neversatisfied02 (Same thing Sexual Chocolate said.... LOL)
10. Turbo_LS_Hatch(After I check with Taylors girl)
11. The Sooz if she can ride with someone--hint hint Matty if Claire bear isn't going!
12. Dfresh
13.Texassuperhawk
14. Ravenitup-maybe
15. sbfuller +1
16. No Fear
17. Whosthis baby dady (if he gets off work in time)
18. Ravenitup Danny
19. Crystal if I get a ride there! MUAHAHAA! (once again, not going there)
20. TxFireblade
21. ??
__________________
http://www.myspace.com/yankee68

sig600x150
YankeeR6 is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2007, 11:18 AM   #107
AWD
Cruise'n
 
AWD's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Stafford
Feedback Rating: (1)
Posts: 492


Bike(s):
'06 600rr









Send a message via AIM to AWD Send a message via Yahoo to AWD
Quote:
Originally Posted by Turbo_LS_Hatch
I was wide awake at Chris' birthday. maybe you should take a seat in the back pipsqueek.

And since Dude wants to see the piant scheme. . .

TornKawi

Whitey going pro
AWD is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2007, 01:25 PM   #108
whosthis
ahhhhh sexii lmao!!
 
whosthis's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: kalispell, mt
Feedback Rating: (0)
Posts: 7,312

Experience: 7 years

Bike(s):
KTM
R6





Quote:
Originally Posted by YankeeR6
1. YankeeR6
2. Whosthis
3. hardcoresteve
4. RRChic & Bubby (won't be riding cuz the bikes will be set up for the track)
5. pester ( again im not included? ya'll know im always in)
6. Marishka29
7. cameron1507
8. SexualChocolate (I'll have to check Azylums wifes work schedule after he does, then I'll be sure)
9. Neversatisfied02 (Same thing Sexual Chocolate said.... LOL)
10. Turbo_LS_Hatch(After I check with Taylors girl)
11. The Sooz if she can ride with someone--hint hint Matty if Claire bear isn't going!
12. Dfresh
13.Texassuperhawk
14. Ravenitup-maybe
15. sbfuller +1
16. No Fear
17. Ravenitup Danny
18. Crystal if I get a ride there! MUAHAHAA! (once again, not going there)
19. TxFireblade
20. ??
kids dad cant make it





1.yankeer6
2. Whosthis
3. hardcoresteve
4. RRChic & Bubby (won't be riding cuz the bikes will be set up for the track)
5. pester ( again im not included? ya'll know im always in)
6. Marishka29
7. cameron1507
8. SexualChocolate (I'll have to check Azylums wifes work schedule after he does, then I'll be sure)
9. Neversatisfied02 (Same thing Sexual Chocolate said.... LOL)
10. Turbo_LS_Hatch(After I check with Taylors girl)
11. The Sooz if she can ride with someone--hint hint Matty if Claire bear isn't going!
12. Dfresh
13.Texassuperhawk
14. Ravenitup-maybe
15. sbfuller +1
16. No Fear
17. Ravenitup Danny
18. Crystal if I get a ride there! MUAHAHAA! (once again, not going there)
19. TxFireblade
20. ??
whosthis is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2007, 03:19 PM   #109
YankeeR6
Lets ride!!
 
YankeeR6's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: 290 & 1960
Feedback Rating: (0)
Posts: 7,001


Bike(s):
06 R6 50th A.E.









Send a message via AIM to YankeeR6 Send a message via Yahoo to YankeeR6
1. Yankeer6
2. Whosthis
3. hardcoresteve
4. RRChic & Bubby (won't be riding cuz the bikes will be set up for the track)
5. pester ( again im not included? ya'll know im always in)
6. Marishka29
7. cameron1507
8. SexualChocolate (I'll have to check Azylums wifes work schedule after he does, then I'll be sure)
9. Neversatisfied02 (Same thing Sexual Chocolate said.... LOL)
10. Turbo_LS_Hatch(After I check with Taylors girl)
11. The Sooz if she can ride with someone--hint hint Matty if Claire bear isn't going!
12. Dfresh
13.Texassuperhawk
14. Ravenitup
15. sbfuller +1
16. No Fear
17. Crystal if I get a ride there! MUAHAHAA!
18. TxFireblade
19. ??
__________________
http://www.myspace.com/yankee68

sig600x150
YankeeR6 is offline   Reply With Quote
Old 07-18-2007, 11:49 AM   #110
whosthis
ahhhhh sexii lmao!!
 
whosthis's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: kalispell, mt
Feedback Rating: (0)
Posts: 7,312

Experience: 7 years

Bike(s):
KTM
R6





bump
whosthis is offline   Reply With Quote
Old 07-18-2007, 05:21 PM   #111
Jaygermeister
Get out of my way Jimmy
 
Jaygermeister's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: F*wood
Feedback Rating: (0)
Posts: 441


Bike(s):
2008 GSX-R 1340 Hayabusa CBR1100XX Superblackbird & CBR600F4 track bike









1. Yankeer6
2. Whosthis
3. hardcoresteve
4. RRChic & Bubby (won't be riding cuz the bikes will be set up for the track)
5. pester ( again im not included? ya'll know im always in)
6. Marishka29
7. cameron1507
8. SexualChocolate (I'll have to check Azylums wifes work schedule after he does, then I'll be sure)
9. Neversatisfied02 (Same thing Sexual Chocolate said.... LOL)
10. Turbo_LS_Hatch(After I check with Taylors girl)
11. The Sooz if she can ride with someone--hint hint Matty if Claire bear isn't going!
12. Dfresh
13.Texassuperhawk
14. Ravenitup
15. sbfuller +1
16. No Fear
17. Crystal if I get a ride there! MUAHAHAA!
18. TxFireblade
19. TeXXaSS



Looking forward to meeting you again Y-R6. We rode MSR-H last Aug. I think.
__________________
TeXXass Jay

I hate rules
Friday July 20th Tookies Dinner meet/ride/whatever else
Track days are like going to Las Vegas If you canít afford to lose it donít go!!!!!
Jaygermeister is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2007, 04:18 PM   #112
whosthis
ahhhhh sexii lmao!!
 
whosthis's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: kalispell, mt
Feedback Rating: (0)
Posts: 7,312

Experience: 7 years

Bike(s):
KTM
R6





ttt
whosthis is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2007, 04:58 PM   #113
pester
Black olives matter
 
pester's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Montgomery cty
Feedback Rating: (12)
Posts: 15,269

Experience: 10+ years
Trackdays: 1

Bike(s):
2007 yamaha fz6
1998 yamaha wr 400 motard



Member Garage





Quote:
Originally Posted by whosthis
ttt
now that i see u r going well i can resume the chasing lmao
__________________
Quote:
Originally Posted by honorsdaddy View Post
Technology has insulated the stupid from the rightful consequences of their actions - and exposed the rest of us to the damage they can cause.

Quote:
Originally Posted by 1sickGixxer View Post
nevermind ima bumbass and ill get my wife 2 do it 2nite.
Quote:
Originally Posted by tonyt915 View Post
I know enough Spanish to stick you with a knife cabron
pester is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2007, 05:02 PM   #114
Gixxer Geezer
All day long I'm shufflin
 
Gixxer Geezer's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Alvin
Feedback Rating: (3)
Posts: 20,618

Experience: 10+ years

Bike(s):
06 honda vtx 1300
06 Busa limited. sold
2 Gixxer 600. sold
85 Honda Hurricane. sold
56 Triumph, 64 BSA, Thunderbolt, 66 BSA Lightning Bolt, 64 Honda Scrambler. all sold






I am probably in...
__________________
gixxergeezer 1



What part of "I Don't Care", Don't you Understand?
Gixxer Geezer is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2007, 05:04 PM   #115
whosthis
ahhhhh sexii lmao!!
 
whosthis's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: kalispell, mt
Feedback Rating: (0)
Posts: 7,312

Experience: 7 years

Bike(s):
KTM
R6





Quote:
Originally Posted by pester
now that i see u r going well i can resume the chasing lmao
u better not dude u so cant my docts said im not allowed to kick eny 1
whosthis is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2007, 11:31 PM   #116
YankeeR6
Lets ride!!
 
YankeeR6's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: 290 & 1960
Feedback Rating: (0)
Posts: 7,001


Bike(s):
06 R6 50th A.E.









Send a message via AIM to YankeeR6 Send a message via Yahoo to YankeeR6
Anyone wanna meet up before and ride out there if the weather is good??
__________________
http://www.myspace.com/yankee68

sig600x150
YankeeR6 is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2007, 11:35 PM   #117
whosthis
ahhhhh sexii lmao!!
 
whosthis's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: kalispell, mt
Feedback Rating: (0)
Posts: 7,312

Experience: 7 years

Bike(s):
KTM
R6





Quote:
Originally Posted by YankeeR6
Anyone wanna meet up before and ride out there if the weather is good??
no 1 wants 2 hang out with u
whosthis is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2007, 01:53 AM   #118
RojerLockless
member of NO MA`AM
 
RojerLockless's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: I"M FROM TEXAS, Clear Lake
Feedback Rating: (10)
Posts: 10,903

Experience: 10+ years
Trackdays: 3

Bike(s):
Honda CB919




Member Garage


the weather will be crappy and only 5 people will show up cuz thats how MH rolls lol but i'll try and get there if my GF wants to..

friday is date night and unless she wants to go i cant =p *short leash yeah =p
__________________
I kissed a girl and I liked it!

RojerLockless@Motohouston.com
BRING BACK GIXXERBILL!!!
CRBsig 2
RojerLockless is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2007, 01:58 AM   #119
Jaygermeister
Get out of my way Jimmy
 
Jaygermeister's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: F*wood
Feedback Rating: (0)
Posts: 441


Bike(s):
2008 GSX-R 1340 Hayabusa CBR1100XX Superblackbird & CBR600F4 track bike









Quote:
Originally Posted by RojerLockless
the weather will be crappy and only 5 people will show up cuz thats how MH rolls lol but i'll try and get there if my GF wants to..

friday is date night and unless she wants to go i cant =p *short leash yeah =p


.........and you live right down the street.........
__________________
TeXXass Jay

I hate rules
Friday July 20th Tookies Dinner meet/ride/whatever else
Track days are like going to Las Vegas If you canít afford to lose it donít go!!!!!
Jaygermeister is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2007, 07:13 AM   #120
Hulk23
Senior Member
 
Hulk23's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Feedback Rating: (0)
Posts: 150


Bike(s):
2006 CBR 1000RR









so it looks like rain as usual. Is everyone still going? Bikeless Im assuming.
Hulk23 is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Advertisement


All times are GMT -5. The time now is 03:29 PM.


MotoHouston.com is not responsible for the content posted by users.
Privacy Policy