MotoHouston.com MotoHouston.com
Register Members List Member Map Media Calendar Garage Forum Home Mark Forums Read

Go Back   MotoHouston.com > General Discussion > General Discussion (Moto Related)
Forgot info?

Welcome to MotoHouston.com! You are currently viewing our forums as a guest which gives you limited access to the community. By joining our free community you will have access to great discounts from our sponsors, the ability to post topics, communicate privately with other members, respond to polls, upload content, free email, classifieds, and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free, join our community!

Register Today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.


FREE MH Decals by MAIL!

Advertisement

Reply
Share This Thread: 
Subscribe to this Thread Thread Tools
Old 04-12-2007, 12:38 AM   #1
del240z
MH's #1 HOBO
 
del240z's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Houston, tejas!!!
Feedback Rating: (1)
Posts: 7,740

Experience: 7 years

Bike(s):
None at the moment..... :-(









More Servin It Up......

Nother Darius Vid.....


http://www.dailymotion.com/related/2...servin-it-up/1
__________________
Quote:
Originally Posted by honorsdaddy View Post
So is refusing to give it up.

If you keep looking in the pantry and finding out its empty, eventually you go to a restaurant.
del240z is offline   Reply With Quote
Similar Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
I tought darius was servin it up? miguel!! Stunters Lounge 9 09-23-2011 02:51 PM
servin it up Prodigy Stunters Lounge 27 10-20-2008 11:42 PM
Servin It Up 4 trailer Stunt video StarC General Discussion (Moto Related) 12 11-15-2005 05:30 PM
Advertisement
Old 04-12-2007, 12:53 AM   #2
mekrew
naaaaaw i sayin
 
mekrew's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Feedback Rating: (4)
Posts: 9,778

Experience: 1-3 months
Trackdays: 10+






Member Garage





Send a message via AIM to mekrew
hes always killin it

del are you in town ? lol i never come out so i dunno

me and daniel going to ride tomorrow night(thur) ... i need to get my 1st wheelies on this 636 .. got son

here is another sick vid

http://www.the-nags.com/videos/grandprix2small.wmv

Last edited by mekrew; 04-12-2007 at 12:57 AM.
mekrew is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2007, 12:55 AM   #3
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
greg takin out the 636 whaaa whaaaa?
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2007, 12:58 AM   #4
mekrew
naaaaaw i sayin
 
mekrew's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Feedback Rating: (4)
Posts: 9,778

Experience: 1-3 months
Trackdays: 10+






Member Garage





Send a message via AIM to mekrew
ya finally .. need to get that pos out ..

cant really take it on the streets cause front rim wobbles at like 60 and i dont want ot take it off and take it to saabs yet i havent even got to ride it much
mekrew is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2007, 01:04 AM   #5
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
ohhh del hopped on claytons bike tonight... it was funny
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2007, 01:07 AM   #6
mekrew
naaaaaw i sayin
 
mekrew's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Feedback Rating: (4)
Posts: 9,778

Experience: 1-3 months
Trackdays: 10+






Member Garage





Send a message via AIM to mekrew
del was it that bad .....

im still wondering how bad this new bike is going to kick my , so light and so much torque compared to gsxr

daniel said he got idle on lock now
mekrew is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2007, 01:10 AM   #7
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
the last time i saw daniel he had it down... del's staggards looked like sitdowns huggin the tank... a lil more seat time for him and he'll get it down one day
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2007, 01:20 AM   #8
mekrew
naaaaaw i sayin
 
mekrew's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Feedback Rating: (4)
Posts: 9,778

Experience: 1-3 months
Trackdays: 10+






Member Garage





Send a message via AIM to mekrew
did u get some more seat time in ... anything new ?
mekrew is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2007, 01:26 AM   #9
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
lol not reallly i p rolly did about 6 wheelies on the big biek and i was on claytons fiddy most of the time and i was gonna jump on the 150 but it got a flat
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2007, 01:28 AM   #10
mekrew
naaaaaw i sayin
 
mekrew's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Feedback Rating: (4)
Posts: 9,778

Experience: 1-3 months
Trackdays: 10+






Member Garage





Send a message via AIM to mekrew
word

well me and daniel going riding tomorrow
mekrew is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2007, 01:30 AM   #11
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
kool i'll see if del will take my bike out and ride too
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2007, 01:34 AM   #12
mekrew
naaaaaw i sayin
 
mekrew's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Feedback Rating: (4)
Posts: 9,778

Experience: 1-3 months
Trackdays: 10+






Member Garage





Send a message via AIM to mekrew
tell him to fix the flat so i can scrape that fender again
mekrew is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2007, 01:37 AM   #13
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
yea i'll call him up tomorow and tell him to go to cycle gear and get a tube but im out man pm me with more detail on the spot and times
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2007, 02:59 AM   #14
del240z
MH's #1 HOBO
 
del240z's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Houston, tejas!!!
Feedback Rating: (1)
Posts: 7,740

Experience: 7 years

Bike(s):
None at the moment..... :-(









YO!!! Postin up @ 2:58 in the mornin. That's cool greg. Call me or lemme know what's crack-a-lackin. Yeah yeah, I was trying da staggards on clayton's F4izzle, but just gimme like maybe a week more and I should have it down....

Also, that's be pimp to see ya on the 636 tearin up the lot...
__________________
Quote:
Originally Posted by honorsdaddy View Post
So is refusing to give it up.

If you keep looking in the pantry and finding out its empty, eventually you go to a restaurant.
del240z is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2007, 09:09 AM   #15
BigComfy
Senior Member
 
BigComfy's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: under a rock
Feedback Rating: (3)
Posts: 24,387

Experience: 1-3 months
Trackdays: 10+

Bike(s):
SV1k (sold)
CRB6 Track Bike (sold)
Daytona 1200 (parted)
1st Gen FZ1 (sold)
1st Gen SV650 (sold)

Member Garage


I just got dizzy
__________________
"I haven't seen the crash, but I think Marc needs to be penalized for two or three seasons! Until I stop racing!"-VR46
BigComfy is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2007, 10:16 AM   #16
jus10
Loading...
 
jus10's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Feedback Rating: (0)
Posts: 2,160

Experience: 10+ years

Bike(s):
KX TooNifty









Darius is retarded good....I don't know if it's inspiring or depressing!
jus10 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2007, 09:05 PM   #17
mikewho84
Member
 
Join Date: Feb 2007
Feedback Rating: (0)
Posts: 19












this dude is bad
mikewho84 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2007, 09:32 PM   #18
DANtheMan.
Chicks dig scars!
 
DANtheMan.'s Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: SW Houston
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,901

Experience: 2 years


06 crf250








Send a message via AIM to DANtheMan.
Darius is sick!!!!!
__________________
Quote:
Originally Posted by anarchist35 View Post
you ARE the OG of motohouston.com REMEMBER?!?!

im just another NEWB SqUiDnAsTy...
DANtheMan. is offline   Reply With Quote
Old 04-13-2007, 12:40 PM   #19
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
dayyyuuum that dood in mekrew's vid bunny hops a bigbike
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Old 04-13-2007, 12:43 PM   #20
jus10
Loading...
 
jus10's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Feedback Rating: (0)
Posts: 2,160

Experience: 10+ years

Bike(s):
KX TooNifty









Quote:
Originally Posted by 2sWaNgA
dayyyuuum that dood in mekrew's vid bunny hops a bigbike
I saw that and about ...FN awesome!
jus10 is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Advertisement


All times are GMT -5. The time now is 02:54 AM.


MotoHouston.com is not responsible for the content posted by users.
Privacy Policy