MotoHouston.com MotoHouston.com
Register Members List Member Map Media Calendar Garage Forum Home Mark Forums Read

Go Back   MotoHouston.com > Off Topic (everything else) > Off Topic
Forgot info?

Welcome to MotoHouston.com! You are currently viewing our forums as a guest which gives you limited access to the community. By joining our free community you will have access to great discounts from our sponsors, the ability to post topics, communicate privately with other members, respond to polls, upload content, free email, classifieds, and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free, join our community!

Register Today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.


FREE MH Decals by MAIL!

Advertisement

Reply
Share This Thread: 
Subscribe to this Thread Thread Tools
Old 01-31-2007, 05:45 PM   #1
Nightster Ridester
Holmes Hot Rods & Cycles
 
Nightster Ridester's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Location: New Braunfels, TX
Feedback Rating: (2)
Posts: 3,664

Experience: 10+ years

Bike(s):
1975 Harley Ironhead




Member Garage





Exclamation OLD SCHOOL SONG HELP

hey i wanna download a old a$$ song i think by mystical cause its funny.......but i cant think of the song and cant find it anywhere. he talks about his house bein on fire and hes tryin to get out and then hes runnin down the road a sees a fire truck lol i know its gay it just brings back memories.......anybody know the song?
__________________

-Harley Davidson is The Original Gangster
Nightster Ridester is offline   Reply With Quote
Similar Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Best song ever! (vtec song) twisthappy900 Off Topic 8 04-28-2011 10:45 AM
Advertisement
Old 01-31-2007, 06:08 PM   #2
Mr. Unassailable
1-20-2013-Change we need
 
Join Date: Oct 2006
Feedback Rating: (6)
Posts: 19,792

Experience: 10+ years
Trackdays: 10+






Member Garage





homie.. i go this cd in the truck.. i coulda handed it to you last night


Mystikal - Ghetto Fabulous

I'm On Fire

What the ****? ..
It's.. HOT!
I'm steamy, sweatin, tossin and turnin
The whole house on fire, and I can't stop it from burnin
The curtains and the walls all indulged in flames
I yell, "Somebody help me!" But ain't nobody pay em
I try my best to put it out then I said, "Fukkit!"
Break, full speed to the back door, one room away
But the faster and harder I ran it seemed like the longer I took
Prayin, "Please spare me; I don't wanna cook!"
Knew I that I did done some things that I shouldn't of
I knew I didn't come into Sunday service like I could have
But have mercy for your child, forgive me for my sins
I'm too young to die Lord, get me through this
I gotta get to the back do', gotta get to the kitchen
But they got thick black smoke comin from the kitchen
, all other exits are tossed, what I'ma do?
Stay my here and burn or -- RUN THE **** THROUGH?
Already havin trouble breathin when I started to cough
But no more time to waste, I cover my face and took off!
Dis-en-dehydrate, I'm gettin tireder
I gotta, keep movin, cause it's gettin HOTTER
and HOTTER, WHOO.. WHOAH, ! I'm on fire!

C-c-call them people to me, I-I-I'm on fire! [6X]

Oh ! Ain't none of y'all mother****ers help me out dere?
HELP!!! Mother****ers it's me! HELP!!!

I gotta get out of here! I've been trapped for over 55 minutes
Looks like I'm finished, this could be a ****ed up ending
I done been in some ****ed up but this the worst I ever been in
"Call them people to me" -- tell them send the fire engine
I hope this ain't my calling y'all cause I ain't ready
I'ma need some alerted emergency units to stand by, paramedics
Runnin through the fire, and I can't turn back
Somethin went {WHOOSH} and everything went black
I can't see, I can't see, I'm BLIND!!
Oh **** I'm alright I just had my eyes closed the whole time
Oops, ! But that ain't my stop my shoes from movin
cause outside, here I am!
I smashed through the back door like a ram
I made it! I'm still alive! I'm still the man!
Out the house but still I got fire on my clothes
So I stopped, dropped, and rolled rolled
Started goin wild on the ground tryin to get the flames out my shirt
Windmillin in the dirt, but nuttin didn't work!
I heard a {HORN SOUNDS} but that was just a barge
See I live right by the river -- THAT'S IT, WATER!!!
Every step I took made hot footprints in the tar
Runnin over cars to the 12th Ward wall
Get out the way cause everything I touch turn crispy
I'ma be at the riverfront, tell them people come get me!!

C-c-call them people to me, I-I-I'm on fire! [4X]

Hello? Somebody get the ****in fire off me!
HELP!

Sparks like aluminum foil, in the microwave oven
Where them ****in people? SOMEBODY DO SOMETHIN!
Can't you see what's hap-pe-nin?
Don't you see the smoke? Can't you hear the cracklin?
Nobody wanna listen, everybody was scatterin
I grab a ***** he screamed so loud that was eardrum shatterin!
I said, "Don't scream Dawg, I need your help, I'm the one on fire!"
He said, "***** you 'sposed to be dead, how you still alive?"
He was right -- by now they should be embalming me
But the don't seem to be harming me
this must have been a bad dream the whole ?
I heard them mother****in sirens, hollerin
I guess they finally got the people to me, they must have saw me
Huh, cause they was headed right for me
A fireman walked up, and handed me a tape
And said, "You just been put out, the fire went away!"
__________________
Retired
tracksig
Mr. Unassailable is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2007, 06:12 PM   #3
Mr. Unassailable
1-20-2013-Change we need
 
Join Date: Oct 2006
Feedback Rating: (6)
Posts: 19,792

Experience: 10+ years
Trackdays: 10+






Member Garage





much better song..

TRU disc 2

Artist: Tru (C-Murder)
Album: Tru 2 Da Game
Song: Torcher Chamber

Monster: Welcome to our house, the only one on the block with its very
own Torcher Chamber....

[C-Murder]
I ain't scared to die
so welcome to my ****in torcher chamber
disrespect my crew, you in danger
C-Murder who I be, TRU is my click
My minds on killin but in the process T'm gettin rich
ain't got no time for no *****z that be stuntin
cause my mind gone
I'm workin with a little bit of nothin
*****z wanna know,"Why they call you C-Murder?"
cause I don did more the average ***** never heard of
since I lost my brother
I'm always ready to shoot up
they say I went crazy ever since I tooed up
they say I went to jail I got that TRU up on my stomach
on my back and my arm, cause *****z ain't funny
cause I'm No Limit for life
A mother****in soldier
this will be your last dance
I tried I told ya
flippin quarters to ones
and ounces to quarter keys
[cause *****z from the south stack G's]
1-8-7 always on my mind, to you playa haters
**** y'all, No Limit ain't hard to find
like I said before, you fools can't get me
a lot of *****z scared to stand in the same room wit me
so don't **** wit me unless you trying your ****in wig split
C-Murder don't take no bullshit

Chorus: I ain't scared to die
so welcome to my chamber
kill em all [Boom]
your life is in danger
(4x)

[C-Murder]
They label me an outkast
so an outkast what the **** I be
specialize in homicides
and slangin "D"
cause every ****ing thing I do, is drug related
***** what you ain't got my money
I sure hate it
Be get that tey
It's time to pull a hard card
I'm like the devil, shootin *****z make my hard
ridin on his set
I'ma catch him slippin
C-Murder like to see a ***** blood drippin
man make the money
but money don't make the man
Rest in peace *****
this will be your last dance
cause ****in wit my crew,
is like on my set,
I man don't whoop ,
the poke gon break your neck,
and if that don't stop ya
Serv gon rock ya
"P" gon pop ya
and silkk gon shock ya
cause once *****, always a *****
don't get no harder than me
cause when I kill ya, they won't find ya
so don't **** wit "C"
***** break yourself
you heard what I said
two attempts on my life
****as want me dead
but I ain't paranoid cause I can't be stopped
sittin on half a key
and I'm still slangin rocks
cause I'm from the projects,where murder rates rise
but I'm still gettin paid
cause I ain't scared to die, slangin 24-7
my life is in danger
welcome to the torcher chamber

Chorus: (4x)
__________________
Retired
tracksig
Mr. Unassailable is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2007, 06:13 PM   #4
Nightster Ridester
Holmes Hot Rods & Cycles
 
Nightster Ridester's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Location: New Braunfels, TX
Feedback Rating: (2)
Posts: 3,664

Experience: 10+ years

Bike(s):
1975 Harley Ironhead




Member Garage





Quote:
Originally Posted by Clayton9698
homie.. i go this cd in the truck.. i coulda handed it to you last night


Mystikal - Ghetto Fabulous

I'm On Fire

What the ****? ..
It's.. HOT!
I'm steamy, sweatin, tossin and turnin
The whole house on fire, and I can't stop it from burnin
The curtains and the walls all indulged in flames
I yell, "Somebody help me!" But ain't nobody pay em
I try my best to put it out then I said, "Fukkit!"
Break, full speed to the back door, one room away
But the faster and harder I ran it seemed like the longer I took
Prayin, "Please spare me; I don't wanna cook!"
Knew I that I did done some things that I shouldn't of
I knew I didn't come into Sunday service like I could have
But have mercy for your child, forgive me for my sins
I'm too young to die Lord, get me through this
I gotta get to the back do', gotta get to the kitchen
But they got thick black smoke comin from the kitchen
, all other exits are tossed, what I'ma do?
Stay my here and burn or -- RUN THE **** THROUGH?
Already havin trouble breathin when I started to cough
But no more time to waste, I cover my face and took off!
Dis-en-dehydrate, I'm gettin tireder
I gotta, keep movin, cause it's gettin HOTTER
and HOTTER, WHOO.. WHOAH, ! I'm on fire!

C-c-call them people to me, I-I-I'm on fire! [6X]

Oh ! Ain't none of y'all mother****ers help me out dere?
HELP!!! Mother****ers it's me! HELP!!!

I gotta get out of here! I've been trapped for over 55 minutes
Looks like I'm finished, this could be a ****ed up ending
I done been in some ****ed up but this the worst I ever been in
"Call them people to me" -- tell them send the fire engine
I hope this ain't my calling y'all cause I ain't ready
I'ma need some alerted emergency units to stand by, paramedics
Runnin through the fire, and I can't turn back
Somethin went {WHOOSH} and everything went black
I can't see, I can't see, I'm BLIND!!
Oh **** I'm alright I just had my eyes closed the whole time
Oops, ! But that ain't my stop my shoes from movin
cause outside, here I am!
I smashed through the back door like a ram
I made it! I'm still alive! I'm still the man!
Out the house but still I got fire on my clothes
So I stopped, dropped, and rolled rolled
Started goin wild on the ground tryin to get the flames out my shirt
Windmillin in the dirt, but nuttin didn't work!
I heard a {HORN SOUNDS} but that was just a barge
See I live right by the river -- THAT'S IT, WATER!!!
Every step I took made hot footprints in the tar
Runnin over cars to the 12th Ward wall
Get out the way cause everything I touch turn crispy
I'ma be at the riverfront, tell them people come get me!!

C-c-call them people to me, I-I-I'm on fire! [4X]

Hello? Somebody get the ****in fire off me!
HELP!

Sparks like aluminum foil, in the microwave oven
Where them ****in people? SOMEBODY DO SOMETHIN!
Can't you see what's hap-pe-nin?
Don't you see the smoke? Can't you hear the cracklin?
Nobody wanna listen, everybody was scatterin
I grab a ***** he screamed so loud that was eardrum shatterin!
I said, "Don't scream Dawg, I need your help, I'm the one on fire!"
He said, "***** you 'sposed to be dead, how you still alive?"
He was right -- by now they should be embalming me
But the don't seem to be harming me
this must have been a bad dream the whole ?
I heard them mother****in sirens, hollerin
I guess they finally got the people to me, they must have saw me
Huh, cause they was headed right for me
A fireman walked up, and handed me a tape
And said, "You just been put out, the fire went away!"
oh sh*t thats it bro, omfg that brings back memories, that was like 8th grade dances lol thanks mang i have been searchin that song for like month now lol ok im downloading it
__________________

-Harley Davidson is The Original Gangster
Nightster Ridester is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2007, 06:25 PM   #5
dbonezny
BaDD NeWz
 
Join Date: Jun 2006
Location: H-Town
Feedback Rating: (0)
Posts: 828


Bike(s):
non fo now









Send a message via AIM to dbonezny
these are some of the WORST fk'n lyrics....EVER.....
__________________
Matt S. 10/07
www.myspace.com/iyaracing
dbonezny is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2007, 06:29 PM   #6
Badzx14r
Banned
 
Join Date: Dec 2006
Location: lagrange tx
Feedback Rating: (0)
Posts: 4,746


Bike(s):
2many2list









User is banned

.
Badzx14r is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2007, 06:29 PM   #7
Mr. Unassailable
1-20-2013-Change we need
 
Join Date: Oct 2006
Feedback Rating: (6)
Posts: 19,792

Experience: 10+ years
Trackdays: 10+






Member Garage





Quote:
Originally Posted by dbonezny
these are some of the WORST fk'n lyrics....EVER.....
yes but if you heard the 7 years ago when they came out.. they were the .. and i still have all the cds.. its cool to listen to the i thought was hot back in the day and compare it to whats goin on now.
__________________
Retired
tracksig
Mr. Unassailable is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2007, 06:31 PM   #8
Badzx14r
Banned
 
Join Date: Dec 2006
Location: lagrange tx
Feedback Rating: (0)
Posts: 4,746


Bike(s):
2many2list









User is banned

.
Badzx14r is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2007, 06:41 PM   #9
dbuck
Stayin' Young
 
dbuck's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: NW Houston BW8/290
Feedback Rating: (5)
Posts: 19,624

Experience: 10+ years
Trackdays: 10+

Bike(s):
02 Honda Superhawk









Send a message via AIM to dbuck
tru dat...most rap sucks these days. What happened to DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince....

Parents Just Don't Understand FTW!!!
dbuck is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2007, 07:03 PM   #10
YankeeR6
Lets ride!!
 
YankeeR6's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: 290 & 1960
Feedback Rating: (0)
Posts: 7,001


Bike(s):
06 R6 50th A.E.









Send a message via AIM to YankeeR6 Send a message via Yahoo to YankeeR6
Quote:
Originally Posted by dbonezny
these are some of the WORST fk'n lyrics....EVER.....

Foo Real. And most of the that is out right now... is exactly that...!!
__________________
http://www.myspace.com/yankee68

sig600x150
YankeeR6 is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2007, 07:21 PM   #11
cashtown
Lawyers Guns and Money
 
cashtown's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: Hunt, TX HWY 39
Feedback Rating: (0)
Posts: 7,955

Experience: 10+ years

Bike(s):
'05 Hayabusa '98 ZX-6E









I don't listen to much rap at all, but I had a mix tape in high school (1998) that was the sh*t. It was a rapper out of Austin and the hook was:

swang wide thru the north side

holla at my homies on the south side

much love for the east side

cuz austin, texas is where I reside

flossin candy paint and its wetter than the river

swervin, cuz that bourbon make me shake drop and shiver




I don't even know what I would give to find this song
cashtown is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2007, 07:40 PM   #12
Mr. Unassailable
1-20-2013-Change we need
 
Join Date: Oct 2006
Feedback Rating: (6)
Posts: 19,792

Experience: 10+ years
Trackdays: 10+






Member Garage





Quote:
Originally Posted by cashtown
I don't listen to much rap at all, but I had a mix tape in high school (1998) that was the sh*t. It was a rapper out of Austin and the hook was:

swang wide thru the north side

holla at my homies on the south side

much love for the east side

cuz austin, texas is where I reside

flossin candy paint and its wetter than the river

swervin, cuz that bourbon make me shake drop and shiver




I don't even know what I would give to find this song

good luck on that one...

Quote:
Originally Posted by cashtown
Know this one? I'll pay cash!this cut from a texas rapper. @97-98,

swang wide thru the north side
holla at my homies on the south side
much love for the east side
cus austin texas is where i reside

flossin candy paint and its wetter than the river
swervin cuz that bourbon make me shake drop and shiver
im out there 2-1 vi double l e
break them boys off show much love for 2-3


man i need to find this

is the only thing i could find that is even close... and it was you that posted it november of last year..
__________________
Retired
tracksig
Mr. Unassailable is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Advertisement


All times are GMT -5. The time now is 06:08 AM.


MotoHouston.com is not responsible for the content posted by users.
Privacy Policy