MotoHouston.com MotoHouston.com
Register Members List Member Map Media Calendar Garage Forum Home Mark Forums Read

Go Back   MotoHouston.com > General Discussion > Stunters Lounge
Forgot info?

Welcome to MotoHouston.com! You are currently viewing our forums as a guest which gives you limited access to the community. By joining our free community you will have access to great discounts from our sponsors, the ability to post topics, communicate privately with other members, respond to polls, upload content, free email, classifieds, and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free, join our community!

Register Today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.


Like us on Facebook! Regular shirt GIVEAWAYS and more

Advertisement

Reply
Share This Thread: 
Subscribe to this Thread Thread Tools
Old 07-20-2011, 06:27 AM   #1
snoopy281
Snoopy
 
snoopy281's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: houston-alief,tx
Feedback Rating: (0)
Posts: 139

Experience: 3 years

Bike(s):
2003 GSXR 750




Member Garage





i wanna learn how to stunt??

i want to get into stunting but dont know anything or where to start???
snoopy281 is offline   Reply With Quote
Similar Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
wanna learn how to stunt Moto8100 Stunters Lounge 45 10-11-2013 07:12 AM
wanna learn to stunt stretched gixxer spyderman Stunters Lounge 67 04-15-2013 09:57 AM
wanna learn wheelies? klassik Stunters Lounge 12 05-02-2009 08:37 PM
i wanna learn.. Yungsta Stunters Lounge 76 12-23-2008 11:49 PM
so if i wanna learn to stunt... cytukyl Stunters Lounge 3 01-30-2006 08:51 AM
Advertisement
Old 07-20-2011, 06:56 AM   #2
kdog22
Wheelie it son..
 
kdog22's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: spring
Feedback Rating: (4)
Posts: 14,533

Experience: 10+ years

Bike(s):
2004 Honda xr50
1991 Honda z50
2004 WR450 Supermoto
1988 Honda ZB50 - For Sale

Member Garage





Get a 50 and learn the basics of back brake control, throttle control and balance. Then take it to the big bike.
__________________
Quote:
Originally Posted by Dave C View Post
fkn kdogg just started staring at me like i'm bout to jump off this bike and murder some dave c. i was thinkin ok lets see what i did to this man to make him hate me and how fast can i run
Quote:
Originally Posted by Senator View Post
Muhammad.........Nostradamus..........Kdog
The cycle continues.
kdog22 is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2011, 01:26 PM   #3
del240z
MH's #1 HOBO
 
del240z's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Houston, tejas!!!
Feedback Rating: (1)
Posts: 7,740

Experience: 7 years

Bike(s):
None at the moment..... :-(









Lol....that's the gist of it, but there's a little more to it than that. Talk to theses guys on here that own 50's. Get out to one of the lots they frequent and try one out before you buy one, if they'll let you. Most of these peeps here are pretty cool and I'm pretty sure wouldn't mind letting you ride their fiddy. Just remember, whatever you break on their bikes, you replace. But just get out and see if it's something you wanna get into. It's fun, but there's more to stunting than just riding wheelies...lol. Alot more....
__________________
Quote:
Originally Posted by honorsdaddy View Post
So is refusing to give it up.

If you keep looking in the pantry and finding out its empty, eventually you go to a restaurant.
del240z is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2011, 01:29 PM   #4
AYEELE
Yeah i can get it up
 
AYEELE's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: houston
Feedback Rating: (7)
Posts: 3,089

Experience: 6 years

Bike(s):
08 1000rr
silver 04 r6(stunt)
Black 03 600rr(sold)
White and pink 06 r6






yeah get a 50.. i busted my on those and it still hurts. imagine a bigger bike. remmeber to use the rear brakes while doing wheelies.. i started out on my 600rr lol
__________________
AYEELE is offline   Reply With Quote
Old 07-21-2011, 08:54 AM   #5
snoopy281
Snoopy
 
snoopy281's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: houston-alief,tx
Feedback Rating: (0)
Posts: 139

Experience: 3 years

Bike(s):
2003 GSXR 750




Member Garage





thanks everyone
snoopy281 is offline   Reply With Quote
Old 07-21-2011, 08:58 AM   #6
kdog22
Wheelie it son..
 
kdog22's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: spring
Feedback Rating: (4)
Posts: 14,533

Experience: 10+ years

Bike(s):
2004 Honda xr50
1991 Honda z50
2004 WR450 Supermoto
1988 Honda ZB50 - For Sale

Member Garage





FYI, i've got 2 different Honda 50's for sale right now if your interested. An '02 mostly stock for $600 and an '05 for $700 in a for sale thread here on the site.
__________________
Quote:
Originally Posted by Dave C View Post
fkn kdogg just started staring at me like i'm bout to jump off this bike and murder some dave c. i was thinkin ok lets see what i did to this man to make him hate me and how fast can i run
Quote:
Originally Posted by Senator View Post
Muhammad.........Nostradamus..........Kdog
The cycle continues.
kdog22 is offline   Reply With Quote
Old 07-21-2011, 09:31 AM   #7
TomballD
Senior Member
 
TomballD's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Tomball
Feedback Rating: (5)
Posts: 8,625

Experience: 10+ years

Bike(s):
DR350
XR50
TDub-200
XR100-Tarded
1981 XR80






Stunting is overated, you should get into cruiser barhopping, its the new fad!
__________________
Danny
TomballD is offline   Reply With Quote
Old 07-21-2011, 09:42 AM   #8
Mala Lingua
Optimistic Cynic
 
Mala Lingua's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: SE Side!
Feedback Rating: (5)
Posts: 10,983

Experience: 10+ years
Trackdays: 1

Bike(s):
'06 600RR (Mogee)
Phifty (Fuglee)





Quote:
Originally Posted by del240z View Post
Lol....that's the gist of it, but there's a little more to it than that. Talk to theses guys on here that own 50's. Get out to one of the lots they frequent and try one out before you buy one, if they'll let you. Most of these peeps here are pretty cool and I'm pretty sure wouldn't mind letting you ride their fiddy. Just remember, whatever you break on their bikes, you replace. But just get out and see if it's something you wanna get into. It's fun, but there's more to stunting than just riding wheelies...lol. Alot more....
Psst-Del, don't forget to tell him the part about buying lots of Neosporin!
Mala Lingua is offline   Reply With Quote
Old 07-22-2011, 09:02 AM   #9
UNKNOWN_DJ
MONKEY
 
UNKNOWN_DJ's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: HOUSTON
Feedback Rating: (0)
Posts: 800

Experience: 7 years

Bike(s):
HONDA CRF50
03' GSXR 750 - True Method








Send a message via Yahoo to UNKNOWN_DJ
Quote:
Originally Posted by del240z View Post
Lol....that's the gist of it, but there's a little more to it than that. Talk to theses guys on here that own 50's. Get out to one of the lots they frequent and try one out before you buy one, if they'll let you. Most of these peeps here are pretty cool and I'm pretty sure wouldn't mind letting you ride their fiddy. Just remember, whatever you break on their bikes, you replace. But just get out and see if it's something you wanna get into. It's fun, but there's more to stunting than just riding wheelies...lol. Alot more....
Del I am sure you know about you break, you replace
__________________
UNKNOWN_DJ is offline   Reply With Quote
Old 07-22-2011, 09:41 AM   #10
del240z
MH's #1 HOBO
 
del240z's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Houston, tejas!!!
Feedback Rating: (1)
Posts: 7,740

Experience: 7 years

Bike(s):
None at the moment..... :-(









Quote:
Originally Posted by Mala Lingua View Post
Psst-Del, don't forget to tell him the part about buying lots of Neosporin!
Oh yeah!! Gonna need tons of that...
Quote:
Originally Posted by UNKNOWN_DJ View Post
Del I am sure you know about you break, you replace
Why DJ, whatever do you mean?
__________________
Quote:
Originally Posted by honorsdaddy View Post
So is refusing to give it up.

If you keep looking in the pantry and finding out its empty, eventually you go to a restaurant.
del240z is offline   Reply With Quote
Old 07-22-2011, 10:29 AM   #11
UNKNOWN_DJ
MONKEY
 
UNKNOWN_DJ's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: HOUSTON
Feedback Rating: (0)
Posts: 800

Experience: 7 years

Bike(s):
HONDA CRF50
03' GSXR 750 - True Method








Send a message via Yahoo to UNKNOWN_DJ
Quote:
Originally Posted by del240z View Post
Oh yeah!! Gonna need tons of that...


Why DJ, whatever do you mean?
del
__________________
UNKNOWN_DJ is offline   Reply With Quote
Old 07-22-2011, 10:32 AM   #12
del240z
MH's #1 HOBO
 
del240z's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Houston, tejas!!!
Feedback Rating: (1)
Posts: 7,740

Experience: 7 years

Bike(s):
None at the moment..... :-(









........wudup mang?
__________________
Quote:
Originally Posted by honorsdaddy View Post
So is refusing to give it up.

If you keep looking in the pantry and finding out its empty, eventually you go to a restaurant.
del240z is offline   Reply With Quote
Old 07-22-2011, 10:45 AM   #13
UNKNOWN_DJ
MONKEY
 
UNKNOWN_DJ's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: HOUSTON
Feedback Rating: (0)
Posts: 800

Experience: 7 years

Bike(s):
HONDA CRF50
03' GSXR 750 - True Method








Send a message via Yahoo to UNKNOWN_DJ
Just popping in like I do every once in a while.
__________________
UNKNOWN_DJ is offline   Reply With Quote
Old 07-22-2011, 01:48 PM   #14
federal20
up and comer
 
federal20's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: alvin
Feedback Rating: (0)
Posts: 505

Experience: 6 years

Bike(s):
2004 crf 50 stunted (sold)
2008 crf 50 stunted (sold)
2005 gsxr 600 streetfighter stunted (sold)







Send a message via Yahoo to federal20
Sup son lol come out to Alvin cicis on Thursday nights
__________________
white walls make me famous
robbo2
federal20 is offline   Reply With Quote
Old 07-22-2011, 04:25 PM   #15
UNKNOWN_DJ
MONKEY
 
UNKNOWN_DJ's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: HOUSTON
Feedback Rating: (0)
Posts: 800

Experience: 7 years

Bike(s):
HONDA CRF50
03' GSXR 750 - True Method








Send a message via Yahoo to UNKNOWN_DJ
Well I don't have a truck anymore so I can't come out there and ride the 50 around. I might make it out there on the 750 instead.
__________________
UNKNOWN_DJ is offline   Reply With Quote
Old 07-22-2011, 05:21 PM   #16
superkat
Banned
 
Join Date: Sep 2008
Location: downtown
Feedback Rating: (3)
Posts: 2,095

Trackdays: 1

Bike(s):
954rr sold
2001 kawi zx6r sold
o2 eff 4 easy
honda fiddy

Member Garage





User is banned

.
superkat is offline   Reply With Quote
Old 07-22-2011, 07:37 PM   #17
BoLtz
In a (Franken) kinda way
 
BoLtz's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: Spring Branch
Feedback Rating: (0)
Posts: 624

Experience: 1-3 months

Bike(s):
05 r6
03'XR50-88
03'XR50
08 rr



I wanna learn the ways of these stunts too.
__________________
let me sew my ear back on i cant hear youThat's O.T.L. the 1 and only
BoLtz is offline   Reply With Quote
Old 07-22-2011, 08:25 PM   #18
tonytouch
Member
 
tonytouch's Avatar
 
Join Date: May 2011
Location: Sw Houston
Feedback Rating: (0)
Posts: 62

Experience: 10+ years

Bike(s):
Gsx-r 750
CBR 600








I'm down to learn too.
__________________
CBR 600 TONYTOUCH
tonytouch is offline   Reply With Quote
Old 07-23-2011, 05:48 PM   #19
miguel!!
dont forget the streets
 
miguel!!'s Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: houston north west
Feedback Rating: (0)
Posts: 3,566

Experience: 1 year

Bike(s):
f thrill




Member Garage





I would also like to stunt
__________________
miguel!! is offline   Reply With Quote
Old 07-26-2011, 12:01 AM   #20
little kid
needs to sale the fiddy
 
little kid's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Location: Magnolia, tx
Feedback Rating: (0)
Posts: 218

Experience: 3 years

Bike(s):
2000 honda crf 50









I wanna start stunting again. haa
__________________
Alicia Melton
little kid is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Advertisement


All times are GMT -5. The time now is 01:53 PM.


MotoHouston.com is not responsible for the content posted by users.
Privacy Policy