MotoHouston.com MotoHouston.com
Register Members List Member Map Media Calendar Garage Forum Home Mark Forums Read

Go Back   MotoHouston.com > General Discussion > Stunters Lounge
Forgot info?

Welcome to MotoHouston.com! You are currently viewing our forums as a guest which gives you limited access to the community. By joining our free community you will have access to great discounts from our sponsors, the ability to post topics, communicate privately with other members, respond to polls, upload content, free email, classifieds, and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free, join our community!

Register Today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.


FREE MH Decals by MAIL!

Advertisement

Reply
Share This Thread: 
Subscribe to this Thread Thread Tools
Old 11-24-2010, 12:08 AM   #1
del240z
MH's #1 HOBO
 
del240z's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Houston, tejas!!!
Feedback Rating: (1)
Posts: 7,740

Experience: 7 years

Bike(s):
None at the moment..... :-(









Stunt day friday

Time to put in more work.

Do work son!!!
__________________
Quote:
Originally Posted by honorsdaddy View Post
So is refusing to give it up.

If you keep looking in the pantry and finding out its empty, eventually you go to a restaurant.
del240z is offline   Reply With Quote
Similar Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Nationals All Day Friday Flip Off Topic 1 04-24-2013 02:10 PM
Little Kid stunt day B-DAY del240z Stunters Lounge 52 11-11-2008 09:08 AM
Rainy Day Stunt Videos Prodigy Stunters Lounge 8 08-05-2008 01:55 PM
Girls Day Stunt Videos - You Gotta See THIS! Meaner-n-u Stunters Lounge 29 01-01-2008 04:38 PM
stunt day today NO MORE F4I Stunters Lounge 31 10-20-2007 09:31 PM
Advertisement
Old 11-24-2010, 12:30 AM   #2
miguel!!
dont forget the streets
 
miguel!!'s Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: houston north west
Feedback Rating: (0)
Posts: 3,566

Experience: 1 year

Bike(s):
f thrill




Member Garage





donde?
__________________
miguel!! is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2010, 12:39 AM   #3
del240z
MH's #1 HOBO
 
del240z's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Houston, tejas!!!
Feedback Rating: (1)
Posts: 7,740

Experience: 7 years

Bike(s):
None at the moment..... :-(









Time and spot to be determined by pwnage and kevo....
__________________
Quote:
Originally Posted by honorsdaddy View Post
So is refusing to give it up.

If you keep looking in the pantry and finding out its empty, eventually you go to a restaurant.
del240z is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2010, 01:28 AM   #4
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
let a mexican kno when u get all that info sorted out lol u get ur bike running and pieced together yet del?
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2010, 01:53 AM   #5
gsxrcody
GxsrCody
 
Join Date: Nov 2010
Location: Deer Park
Feedback Rating: (-1)
Posts: 146

Experience: 7 years

Bike(s):
Busa
GSXR 750 SOLD
06 ZX6 Sold/R.I.P







I wanna come ride with yall. trying to get into that scene and all my friends wanna haul . pm me
gsxrcody is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2010, 07:43 AM   #6
LLanera
eLLyeLLyeLLy
 
LLanera's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: tx
Feedback Rating: (12)
Posts: 1,607

Experience: 4 years
Trackdays: 3

Bike(s):
600rr









Quote:
Originally Posted by gsxrcody View Post
I wanna come ride with yall. trying to get into that scene and all my friends wanna haul . pm me
we ridin todayyyyyyyy
__________________
LLanera is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2010, 09:14 AM   #7
klassik
Senior Member
 
klassik's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: Rosharon Tx
Feedback Rating: (2)
Posts: 7,984

Experience: 10+ years

Bike(s):
929
rnz450








Prolly reed
__________________
www.teamstunters.com
klassik is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2010, 10:19 AM   #8
del240z
MH's #1 HOBO
 
del240z's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Houston, tejas!!!
Feedback Rating: (1)
Posts: 7,740

Experience: 7 years

Bike(s):
None at the moment..... :-(









Quote:
Originally Posted by thatboygeorge View Post
let a mexican kno when u get all that info sorted out lol u get ur bike running and pieced together yet del?
Not yet....
__________________
Quote:
Originally Posted by honorsdaddy View Post
So is refusing to give it up.

If you keep looking in the pantry and finding out its empty, eventually you go to a restaurant.
del240z is offline   Reply With Quote
Old 11-24-2010, 11:42 AM   #9
LLanera
eLLyeLLyeLLy
 
LLanera's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: tx
Feedback Rating: (12)
Posts: 1,607

Experience: 4 years
Trackdays: 3

Bike(s):
600rr









Quote:
Originally Posted by klassik View Post
Prolly reed
im down yung kev
__________________
LLanera is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2010, 02:47 AM   #10
JRxGRUBZx
.............
 
JRxGRUBZx's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: h**town
Feedback Rating: (0)
Posts: 14,325

Experience: 2 years

Bike(s):
O-six six durty six (r.i.p)
07 zx6r (rip)
o-five six durty six (rip)
01 f4i - yes yes im a trader .






Nobody called me WTF
JRxGRUBZx is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2010, 02:56 AM   #11
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
we didnt ride we all went to autorama lol
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2010, 04:27 AM   #12
JRxGRUBZx
.............
 
JRxGRUBZx's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: h**town
Feedback Rating: (0)
Posts: 14,325

Experience: 2 years

Bike(s):
O-six six durty six (r.i.p)
07 zx6r (rip)
o-five six durty six (rip)
01 f4i - yes yes im a trader .






And noone called me?!?!? !!
JRxGRUBZx is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2010, 11:21 AM   #13
LLanera
eLLyeLLyeLLy
 
LLanera's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: tx
Feedback Rating: (12)
Posts: 1,607

Experience: 4 years
Trackdays: 3

Bike(s):
600rr









Quote:
Originally Posted by JRxGRUBZx View Post
And noone called me?!?!? !!

it was a last minute thing? right george??

me benjamin ford and boltz r ridin today yo
__________________
LLanera is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2010, 11:34 AM   #14
del240z
MH's #1 HOBO
 
del240z's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Houston, tejas!!!
Feedback Rating: (1)
Posts: 7,740

Experience: 7 years

Bike(s):
None at the moment..... :-(









WNting to ride today. But gotta see what the weathers gonna do...
__________________
Quote:
Originally Posted by honorsdaddy View Post
So is refusing to give it up.

If you keep looking in the pantry and finding out its empty, eventually you go to a restaurant.
del240z is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2010, 11:58 AM   #15
LLanera
eLLyeLLyeLLy
 
LLanera's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: tx
Feedback Rating: (12)
Posts: 1,607

Experience: 4 years
Trackdays: 3

Bike(s):
600rr









Quote:
Originally Posted by del240z View Post
WNting to ride today. But gotta see what the weathers gonna do...
weather cant stop del
__________________
LLanera is offline   Reply With Quote
Old 11-27-2010, 01:53 PM   #16
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
Lol
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Advertisement


All times are GMT -5. The time now is 02:58 PM.


MotoHouston.com is not responsible for the content posted by users.
Privacy Policy