MotoHouston.com MotoHouston.com
Register Members List Member Map Media Calendar Garage Forum Home Mark Forums Read

Go Back   MotoHouston.com > General Discussion > General Discussion (Moto Related)
Forgot info?

Welcome to MotoHouston.com! You are currently viewing our forums as a guest which gives you limited access to the community. By joining our free community you will have access to great discounts from our sponsors, the ability to post topics, communicate privately with other members, respond to polls, upload content, free email, classifieds, and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free, join our community!

Register Today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.


FREE MH Decals by MAIL!

Advertisement

Reply
Share This Thread: 
Subscribe to this Thread Thread Tools
Old 09-03-2010, 10:40 AM   #41
Tri
Senior Member
 
Tri's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arctic North
Feedback Rating: (0)
Posts: 700

Experience: 5 years

Bike(s):
2009 R6
2005 R6 - Sold :*[








Quote:
Originally Posted by NewRider View Post
T-Rex Arms!

Sux man, I once dropped mine while i was at a stop sign, it was like 3 days after i started riding it. I dont even know how it happened, one second I'm parked and straight up, the next my bike is going down on the left what seemed like almost slow motion! lol...Absolutely nothing happened to it, but it still sucked. i fel your pain man.

BTW you really missed a good time last night! (just thought I'd throw some salt on that wound)
maybe you forgot to put your feet down?
__________________
YuT uGhhh

Tri is offline   Reply With Quote
Similar Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
A Mother's Grief Bevo General Discussion (Moto Related) 41 09-12-2014 08:53 AM
WTF - impatient motherf**ker misery General Discussion (Moto Related) 44 09-17-2013 11:06 PM
mother uckers !!!!!! ANTISOCIAL Off Topic 8 01-05-2009 09:33 AM
mother of the year less_than_coop Off Topic 9 10-08-2008 11:51 AM
WOO WE GOT THAT F**KER!!! Lunchbox6 Off Topic 18 06-08-2006 05:47 PM
Advertisement
Old 09-03-2010, 10:48 AM   #42
NewRider
Riding, Eating & Partying
 
NewRider's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Houston/Heights
Feedback Rating: (1)
Posts: 18,132

Experience: 3 years
Trackdays: 10+

Bike(s):
Retrospec Fixie (Hipster ride)









maybe

Quote:
Originally Posted by Tri View Post
maybe you forgot to put your feet down?
I dunno man, i mad a complete stop at the stop sign, I remember putting my feet down but MAY...be



So, Oliveira: You going to ride tonight? is anyone riding tonight? havent seen much for tonight or most nights on the "meets and rides"
__________________
http://i1113.photobucket.com/albums/k504/mhnewrider/IvanHalffast_zpsb8fb524d.png

HALFFAST GROUP
NewRider is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2010, 10:50 AM   #43
K. Oliveira
Cypress' OG Fo Sho!
 
Join Date: Aug 2008
Location: Cypress, Texas
Feedback Rating: (4)
Posts: 1,513

Experience: 2 years
Trackdays: 1

Bike(s):
2006 R6 Raven Edition




Member Garage





Quote:
Originally Posted by NewRider View Post
T-Rex Arms!

Sux man, I once dropped mine while i was at a stop sign, it was like 3 days after i started riding it. I dont even know how it happened, one second I'm parked and straight up, the next my bike is going down on the left what seemed like almost slow motion! lol...Absolutely nothing happened to it, but it still sucked. i fel your pain man.

BTW you really missed a good time last night! (just thought I'd throw some salt on that wound)
haha Yesterday just wasnt my day brother! Ill make it out next time. unfortunatley im not gonna be able to ride for about another two weeks until I can scrape the change together to order my shorty levers...gonna be a long two weeks. lol
__________________
K. Oliveira is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2010, 10:51 AM   #44
atexanone
*Facepalm Distributor*
 
atexanone's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Location: NW
Feedback Rating: (1)
Posts: 2,487

Experience: 5 years

Bike(s):
06 Kawi 636






that's due to the random raining
__________________
80474C551FEDECABE8FCE6C7EC914B99
Quote:
Originally Posted by atexanone View Post
yeah I find my bike is harder to steal if there is a crazy/ off african on it so I ride it as much as possible.
Quote:
Originally Posted by Stang Man View Post
Play stupid games, win stupid prizes.
atexanone is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2010, 10:52 AM   #45
atexanone
*Facepalm Distributor*
 
atexanone's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Location: NW
Feedback Rating: (1)
Posts: 2,487

Experience: 5 years

Bike(s):
06 Kawi 636






Quote:
Originally Posted by K. Oliveira View Post
haha Yesterday just wasnt my day brother! Ill make it out next time. unfortunatley im not gonna be able to ride for about another two weeks until I can scrape the change together to order my shorty levers...gonna be a long two weeks. lol
2 weeks for some levers? what happened to the ones you had on there before?... throw them bishes back on temporarily
__________________
80474C551FEDECABE8FCE6C7EC914B99
Quote:
Originally Posted by atexanone View Post
yeah I find my bike is harder to steal if there is a crazy/ off african on it so I ride it as much as possible.
Quote:
Originally Posted by Stang Man View Post
Play stupid games, win stupid prizes.
atexanone is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2010, 10:55 AM   #46
K. Oliveira
Cypress' OG Fo Sho!
 
Join Date: Aug 2008
Location: Cypress, Texas
Feedback Rating: (4)
Posts: 1,513

Experience: 2 years
Trackdays: 1

Bike(s):
2006 R6 Raven Edition




Member Garage





Quote:
Originally Posted by atexanone View Post
2 weeks for some levers? what happened to the ones you had on there before?... throw them bishes back on temporarily
Yea, just because I need to wait until I get paid again!

I suppose I could, but that'd look GHETTO! lol I hate when shes not purrty cuz im still missing the tank panel, now all this. so, in my opinion just because im picky, shes in rough shape. haha
__________________
K. Oliveira is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2010, 10:57 AM   #47
K. Oliveira
Cypress' OG Fo Sho!
 
Join Date: Aug 2008
Location: Cypress, Texas
Feedback Rating: (4)
Posts: 1,513

Experience: 2 years
Trackdays: 1

Bike(s):
2006 R6 Raven Edition




Member Garage





Quote:
Originally Posted by NewRider View Post
I dunno man, i mad a complete stop at the stop sign, I remember putting my feet down but MAY...be



So, Oliveira: You going to ride tonight? is anyone riding tonight? havent seen much for tonight or most nights on the "meets and rides"
If there is a ride that I just cant live without, I could see me taking it out all busted up haha. But im leaving today at three for galveston for the weekend
__________________
K. Oliveira is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2010, 11:01 AM   #48
K. Oliveira
Cypress' OG Fo Sho!
 
Join Date: Aug 2008
Location: Cypress, Texas
Feedback Rating: (4)
Posts: 1,513

Experience: 2 years
Trackdays: 1

Bike(s):
2006 R6 Raven Edition




Member Garage





Quote:
Originally Posted by Tri View Post
maybe you forgot to put your feet down?
So you get that parts bike yet Tri?? lol I need to order some parts from ya lol
__________________
K. Oliveira is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2010, 11:03 AM   #49
Tri
Senior Member
 
Tri's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arctic North
Feedback Rating: (0)
Posts: 700

Experience: 5 years

Bike(s):
2009 R6
2005 R6 - Sold :*[








give me $6k and you can have this Clicky Here
__________________
YuT uGhhh

Tri is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2010, 11:12 AM   #50
Tri
Senior Member
 
Tri's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arctic North
Feedback Rating: (0)
Posts: 700

Experience: 5 years

Bike(s):
2009 R6
2005 R6 - Sold :*[








try the ebay levers this time around. i think they're about $50 shipped. i remember someone sayin they're $80 shipped from your other thread. that'll leave you a spare lever since its only 1 side that u need to replace + $30 for the next time.
__________________
YuT uGhhh

Tri is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2010, 11:20 AM   #51
K. Oliveira
Cypress' OG Fo Sho!
 
Join Date: Aug 2008
Location: Cypress, Texas
Feedback Rating: (4)
Posts: 1,513

Experience: 2 years
Trackdays: 1

Bike(s):
2006 R6 Raven Edition




Member Garage





Quote:
Originally Posted by Tri View Post
try the ebay levers this time around. i think they're about $50 shipped. i remember someone sayin they're $80 shipped from your other thread. that'll leave you a spare lever since its only 1 side that u need to replace + $30 for the next time.
Im gonna get the same rideitmoto.com levers except im getting shortys so if it falls again, i dont have to worry about them breaking haha. hopefully I wont drop it again though.. *knock on wood....alot*
__________________
K. Oliveira is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2010, 11:21 AM   #52
NewRider
Riding, Eating & Partying
 
NewRider's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Houston/Heights
Feedback Rating: (1)
Posts: 18,132

Experience: 3 years
Trackdays: 10+

Bike(s):
Retrospec Fixie (Hipster ride)









Beer Fest

Quote:
Originally Posted by K. Oliveira View Post
If there is a ride that I just cant live without, I could see me taking it out all busted up haha. But im leaving today at three for galveston for the weekend
Are you hitting up the Beer Festival they are having at Moody Gardens?
__________________
http://i1113.photobucket.com/albums/k504/mhnewrider/IvanHalffast_zpsb8fb524d.png

HALFFAST GROUP
NewRider is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2010, 11:22 AM   #53
Tri
Senior Member
 
Tri's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arctic North
Feedback Rating: (0)
Posts: 700

Experience: 5 years

Bike(s):
2009 R6
2005 R6 - Sold :*[








get yourself some sliders. save u some in the long run
__________________
YuT uGhhh

Tri is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2010, 11:25 AM   #54
K. Oliveira
Cypress' OG Fo Sho!
 
Join Date: Aug 2008
Location: Cypress, Texas
Feedback Rating: (4)
Posts: 1,513

Experience: 2 years
Trackdays: 1

Bike(s):
2006 R6 Raven Edition




Member Garage





Quote:
Originally Posted by NewRider View Post
Are you hitting up the Beer Festival they are having at Moody Gardens?
Theirs a beer fesitval?? lOH MY!@ lol
__________________
K. Oliveira is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2010, 11:36 AM   #55
NewRider
Riding, Eating & Partying
 
NewRider's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Houston/Heights
Feedback Rating: (1)
Posts: 18,132

Experience: 3 years
Trackdays: 10+

Bike(s):
Retrospec Fixie (Hipster ride)









Yeah

Quote:
Originally Posted by K. Oliveira View Post
Theirs a beer fesitval?? lOH MY!@ lol
Look on the Galveston website, I think it starts today and ends monday.

some events are free and they have bands... My friends and I were thinking about going. But we might just stay and bbq.

I dont think it's gonna be like in the movie, I wish all the beer was free..
__________________
http://i1113.photobucket.com/albums/k504/mhnewrider/IvanHalffast_zpsb8fb524d.png

HALFFAST GROUP
NewRider is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2010, 11:43 AM   #56
craigntx
team ftp
 
craigntx's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: ravenite social club
Feedback Rating: (21)
Posts: 4,845

Experience: 10+ years

Bike(s):
all sold, wrecked, or stolen






Quote:
Originally Posted by K. Oliveira View Post
So I'm moving my bike tonight to go meet up with people at washington, and I lose it, she falls over. So the new mirror, peg, and lever I just bought 4 days ago all break. Thinking about selling her after i get all those things fixed. Really tired of being stressed out and buying part after part for a money pit..
work on your upper body strength.
in a pinch your schoolbooks can double as barbells
__________________
you may hate jerry sandusky but at least he drove slow through school zones
craigntx is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2010, 12:34 PM   #57
BaylorNinja500
I miss this place
 
BaylorNinja500's Avatar
 
Join Date: May 2010
Location: Off 290
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,822

Experience: 2 years

Bike(s):
2009 Ninja 500R
2008 Zuma 125cc








Quote:
Originally Posted by Bevo View Post
No, he's just jumping on the UT bandwagon
haha that's actually pretty dang funny. too bad she's still missing and i'm losing hope
__________________
BaylorNinja500 is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2010, 02:12 PM   #58
FJRmgm
Senior Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Omaha, Arkansas USA Motorcycling Paradise
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,995

Experience: 10+ years

Bike(s):
Yamaha FJR 1300
Honda CBR 954RR
Yamaha WR250R







Quote:
Originally Posted by ForgottnSoul View Post
oh come on guys hes just ranting............. i know well most of you have dropped a bike at some point. Frustrating as ..............
yup, but never once did I say or even think I needed to get rid of it because of dropping it.

I'd sooner cut off my right arm than get rid of my bikes.

Gravity always wins....Sir Isaac Newton
FJRmgm is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2010, 02:13 PM   #59
craigntx
team ftp
 
craigntx's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: ravenite social club
Feedback Rating: (21)
Posts: 4,845

Experience: 10+ years

Bike(s):
all sold, wrecked, or stolen






Quote:
Originally Posted by FJRmgm View Post
yup, but never once did I say or even think I needed to get rid of it because of dropping it.

I'd sooner cut off my right arm than get rid of my bikes.
__________________
you may hate jerry sandusky but at least he drove slow through school zones
craigntx is offline   Reply With Quote
Old 09-03-2010, 02:27 PM   #60
ormand
Deelish!
 
ormand's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: SE
Feedback Rating: (5)
Posts: 8,835

Experience: 3 years
Trackdays: 9

Bike(s):
2009 Ninja 650r
Total Mileage: 42,000





!
__________________
ONET 1
ormand is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Advertisement


All times are GMT -5. The time now is 01:13 PM.


MotoHouston.com is not responsible for the content posted by users.
Privacy Policy