MotoHouston.com MotoHouston.com
Register Members List Member Map Media Calendar Garage Forum Home Mark Forums Read

Go Back   MotoHouston.com > Off Topic (everything else) > Off Topic
Forgot info?

Welcome to MotoHouston.com! You are currently viewing our forums as a guest which gives you limited access to the community. By joining our free community you will have access to great discounts from our sponsors, the ability to post topics, communicate privately with other members, respond to polls, upload content, free email, classifieds, and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free, join our community!

Register Today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.


Like us on Facebook! Regular shirt GIVEAWAYS and more

Advertisement

Reply
Share This Thread: 
Subscribe to this Thread Thread Tools
Old 07-06-2006, 02:12 PM   #1
BoostJunkie
Guest
 
Posts: n/a







Member Garage





YaY!!!!

The apartments just called and said our new apt is ready to move in today.... you know what that means??? I can start the move today instead of tomorrow! They had said it wouldn't be ready until 4pm tomorrow at first, but they got it ready today! w00t i'm so happy and excited!
  Reply With Quote
Similar Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
YAY!!! DMC General Discussion (Moto Related) 2 06-13-2010 09:26 PM
yay me :) GAU-8 Off Topic 17 05-31-2010 02:56 AM
yay for me! fuknrobert Off Topic 22 03-10-2010 12:28 AM
Yay for me BigComfy Off Topic 43 07-24-2008 11:45 AM
!!!!!!!YAY!!!!!!! SCobraVT99 General Discussion (Moto Related) 16 11-28-2006 08:38 PM
Advertisement
Old 07-06-2006, 02:15 PM   #2
BoostJunkie
Guest
 
Posts: n/a







Member Garage





anyone want to come help me gimme a call
281-883-9915 (no leghumpers please)
  Reply With Quote
Old 07-06-2006, 03:38 PM   #3
BoostJunkie
Guest
 
Posts: n/a







Member Garage





bump... i'm out!
  Reply With Quote
Old 07-06-2006, 03:39 PM   #4
ratmzapa
Guest
 
Posts: n/a







Member Garage





LMAO
  Reply With Quote
Old 07-06-2006, 03:40 PM   #5
Candie
Senior Member
 
Candie's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Feedback Rating: (1)
Posts: 10,148

Experience: 9 years
Trackdays: 10+

Bike(s):
2013 Ninja 300
07 CBR 600RR (sold)
09 Ninja 250 (sold)
04 CBR 600RR (sold)
04 GSXR 600 (sold)



Hope the move goes smoothly for you, and the rain holds off!!
__________________
If people do not like you then they will not like your .
Candie is offline   Reply With Quote
Old 07-06-2006, 03:41 PM   #6
rick
R.I.P. "B"
 
rick's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: stafford
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,648

Experience: 10+ years
Trackdays: 7

Bike(s):
o5 gsxr 750









what part of town im off today and i gots a truck
rick is offline   Reply With Quote
Old 07-06-2006, 03:52 PM   #7
BOOSTonU
Senior Member
 
BOOSTonU's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Feedback Rating: (0)
Posts: 164












I 10 hwy 6....we could really use ur help...its really clear and sunny over here...and I would really lik to get the couches and bed out today
BOOSTonU is offline   Reply With Quote
Old 07-06-2006, 04:31 PM   #8
rick
R.I.P. "B"
 
rick's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: stafford
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,648

Experience: 10+ years
Trackdays: 7

Bike(s):
o5 gsxr 750









u still need to move that stuff? let me know im just chillin at the house dealing with my thoughts need to get my mind off my problems
rick is offline   Reply With Quote
Old 07-06-2006, 04:33 PM   #9
ratmzapa
Guest
 
Posts: n/a







Member Garage





I can pick some guys off i-10 and shepherd and bring them to yall...there nice guys!
  Reply With Quote
Old 07-06-2006, 04:56 PM   #10
BOOSTonU
Senior Member
 
BOOSTonU's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Feedback Rating: (0)
Posts: 164












just call leslie up...yes rick we could really use ur help...here's leslies number...2818839915....shes getting stuff together right now...
BOOSTonU is offline   Reply With Quote
Old 07-06-2006, 04:57 PM   #11
50cc chick
I <3 Josh
 
50cc chick's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: land of sugar
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,207


Bike(s):
Aprilia Ride Smart 50 (SOLD)









Send a message via AIM to 50cc chick
nope one one is enough, that's what Robin is there for LOL jk!!!
__________________
Quote:
Originally Posted by sbfuller View Post
women just make it so hard to get... why can't you be like dogs, we walk up, sniff your , if we like it we get it right then and there!!!
50cc chick is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Advertisement


All times are GMT -5. The time now is 02:54 AM.


MotoHouston.com is not responsible for the content posted by users.
Privacy Policy