MotoHouston.com MotoHouston.com
Register Members List Member Map Media Calendar Garage Forum Home Mark Forums Read

Go Back   MotoHouston.com > General Discussion > Stunters Lounge
Forgot info?

Welcome to MotoHouston.com! You are currently viewing our forums as a guest which gives you limited access to the community. By joining our free community you will have access to great discounts from our sponsors, the ability to post topics, communicate privately with other members, respond to polls, upload content, free email, classifieds, and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free, join our community!

Register Today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.


Like us on Facebook! Regular shirt GIVEAWAYS and more

Advertisement

Reply
Share This Thread: 
Subscribe to this Thread Thread Tools
Old 02-05-2010, 09:12 AM   #1
JuiceMan
Sneak Geek
 
JuiceMan's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: h o u s t o n
Feedback Rating: (0)
Posts: 748

Experience: 8 years
Trackdays: 1

Bike(s):
Retired 05 crf50









Talking How much i miss these days ..

i miss em

http://mekrew.com/images/hpd/4-12-08...ectflash=false

http://mekrew.com/images/hpd/4-13-08...ectflash=false

http://mekrew.com/images/hpd/5-24-08...ectflash=false

http://mekrew.com/images/hpd/6-22-08...ectflash=false
__________________
dopestatus.com
JuiceMan is offline   Reply With Quote
Advertisement
Old 02-05-2010, 11:47 AM   #2
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
take poyos bike and come ride
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 02:54 PM   #3
PoYoHpd
Houston Phifty Domination
 
PoYoHpd's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: South East
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,195

Experience: 4 years

Bike(s):
04 Gsxr 600/ 03 honda xr50









Send a message via AIM to PoYoHpd
yup.... those were the good oh days.....

wat you say greg??? wanna ride just us two since somebody sold there bike for 50 bucks to buy some crack!!!!!!!!
PoYoHpd is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 02:58 PM   #4
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
Quote:
Originally Posted by PoYoHpd View Post
yup.... those were the good oh days.....

wat you say greg??? wanna ride just us two since somebody sold there bike for 50 bucks to buy some crack!!!!!!!!
thought it was shoes?
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 03:00 PM   #5
PoYoHpd
Houston Phifty Domination
 
PoYoHpd's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: South East
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,195

Experience: 4 years

Bike(s):
04 Gsxr 600/ 03 honda xr50









Send a message via AIM to PoYoHpd
na i found out he started smoking crack and he sold the 50 for 50 lmao
PoYoHpd is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 03:02 PM   #6
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
bwahahah when yall coming out to ride again?
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 03:09 PM   #7
NO MORE F4I
my hand hurts
 
NO MORE F4I's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: downtown h-town
Feedback Rating: (1)
Posts: 9,755

Experience: 5 years

Bike(s):
bikeless now
my bmx p.o.s.








old photos
__________________
It Drive On
NO MORE F4I is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 03:14 PM   #8
JuiceMan
Sneak Geek
 
JuiceMan's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: h o u s t o n
Feedback Rating: (0)
Posts: 748

Experience: 8 years
Trackdays: 1

Bike(s):
Retired 05 crf50









Quote:
Originally Posted by PoYoHpd View Post
na i found out he started smoking crack and he sold the 50 for 50 lmao


Say poyo . Lets hook your 50 up .. i'll invest in it ..
__________________
dopestatus.com
JuiceMan is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 03:40 PM   #9
mekrew
naaaaaw i sayin
 
mekrew's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Feedback Rating: (4)
Posts: 9,778

Experience: 1-3 months
Trackdays: 10+






Member Garage





Send a message via AIM to mekrew
dont let him touch poyo .... he either has to build another one or watch

poyo want to hit up the alvin spot soon ... u know ride our 50s
mekrew is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 03:41 PM   #10
mekrew
naaaaaw i sayin
 
mekrew's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Feedback Rating: (4)
Posts: 9,778

Experience: 1-3 months
Trackdays: 10+






Member Garage





Send a message via AIM to mekrew
but no lie ... those were the good days
mekrew is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 03:42 PM   #11
NO MORE F4I
my hand hurts
 
NO MORE F4I's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: downtown h-town
Feedback Rating: (1)
Posts: 9,755

Experience: 5 years

Bike(s):
bikeless now
my bmx p.o.s.








whos the hot tattooed girl? and why have i never met her?
__________________
It Drive On
NO MORE F4I is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 03:43 PM   #12
JuiceMan
Sneak Geek
 
JuiceMan's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: h o u s t o n
Feedback Rating: (0)
Posts: 748

Experience: 8 years
Trackdays: 1

Bike(s):
Retired 05 crf50









Quote:
Originally Posted by mekrew View Post
dont let him touch poyo .... he either has to build another one or watch

poyo want to hit up the alvin spot soon ... u know ride our 50s
I'll come by and spectate and ' HATE '

Quote:
Originally Posted by mekrew View Post
but no lie ... those were the good days
your too busy keyboard stuntin fcker ...
__________________
dopestatus.com
JuiceMan is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 03:44 PM   #13
JuiceMan
Sneak Geek
 
JuiceMan's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: h o u s t o n
Feedback Rating: (0)
Posts: 748

Experience: 8 years
Trackdays: 1

Bike(s):
Retired 05 crf50









Quote:
Originally Posted by NO MORE F4I View Post
whos the hot tattooed girl? and why have i never met her?
Catch her at the Tattoo conventions . Ive seen her there before

She was the talk of the town that day
__________________
dopestatus.com
JuiceMan is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 03:45 PM   #14
NO MORE F4I
my hand hurts
 
NO MORE F4I's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: downtown h-town
Feedback Rating: (1)
Posts: 9,755

Experience: 5 years

Bike(s):
bikeless now
my bmx p.o.s.








Quote:
Originally Posted by JuiceMan View Post
Catch her at the Tattoo conventions . Ive seen her there before

She was the talk of the town that day
haha , i havent seen her at conventions yet, ill have to go to more i guess
__________________
It Drive On
NO MORE F4I is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 03:47 PM   #15
mekrew
naaaaaw i sayin
 
mekrew's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Feedback Rating: (4)
Posts: 9,778

Experience: 1-3 months
Trackdays: 10+






Member Garage





Send a message via AIM to mekrew
look how much people loved it

mekrew 89

mekrew 101

mekrew 379
mekrew is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 04:00 PM   #16
JuiceMan
Sneak Geek
 
JuiceMan's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: h o u s t o n
Feedback Rating: (0)
Posts: 748

Experience: 8 years
Trackdays: 1

Bike(s):
Retired 05 crf50









thats how you put on a show
__________________
dopestatus.com
JuiceMan is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 04:01 PM   #17
JuiceMan
Sneak Geek
 
JuiceMan's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: h o u s t o n
Feedback Rating: (0)
Posts: 748

Experience: 8 years
Trackdays: 1

Bike(s):
Retired 05 crf50









[QUOTE=mekrew;2420001]look how much people loved it

mekrew 89

Look to the top left corner . The couple smiling/laughin hard as
__________________
dopestatus.com
JuiceMan is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 04:02 PM   #18
NO MORE F4I
my hand hurts
 
NO MORE F4I's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: downtown h-town
Feedback Rating: (1)
Posts: 9,755

Experience: 5 years

Bike(s):
bikeless now
my bmx p.o.s.








cause they thought yall were gay haha
__________________
It Drive On
NO MORE F4I is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 04:04 PM   #19
JuiceMan
Sneak Geek
 
JuiceMan's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: h o u s t o n
Feedback Rating: (0)
Posts: 748

Experience: 8 years
Trackdays: 1

Bike(s):
Retired 05 crf50









Quote:
Originally Posted by NO MORE F4I View Post
cause they thought yall were gay haha
paid the cost to be the boss
__________________
dopestatus.com
JuiceMan is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2010, 04:06 PM   #20
JuiceMan
Sneak Geek
 
JuiceMan's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: h o u s t o n
Feedback Rating: (0)
Posts: 748

Experience: 8 years
Trackdays: 1

Bike(s):
Retired 05 crf50









[QUOTE=mekrew;2420001]look how much people loved it



mekrew 101


the two dudes in the back blue shirts ( left ) one broke is neck and the other one had his wig split ...
__________________
dopestatus.com
JuiceMan is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Advertisement


All times are GMT -5. The time now is 07:58 PM.


MotoHouston.com is not responsible for the content posted by users.
Privacy Policy