MotoHouston.com MotoHouston.com
Register Members List Member Map Media Calendar Garage Forum Home Mark Forums Read

Go Back   MotoHouston.com > General Discussion > Dirtbikes, Mini's, ATV's.....
Forgot info?

Welcome to MotoHouston.com! You are currently viewing our forums as a guest which gives you limited access to the community. By joining our free community you will have access to great discounts from our sponsors, the ability to post topics, communicate privately with other members, respond to polls, upload content, free email, classifieds, and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free, join our community!

Register Today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.


Like us on Facebook! Regular shirt GIVEAWAYS and more

Advertisement

Reply
Share This Thread: 
Subscribe to this Thread Thread Tools
Old 12-03-2009, 10:34 AM   #1
AJFLo
Senior Member
 
AJFLo's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: West Side
Feedback Rating: (8)
Posts: 8,621

Experience: 1-3 months
Trackdays: 1

Bike(s):
K7 GSXR 600
06 Honda 50





Midnight Minis

So we decided to murder Katy last night lol. Here's a couple of clips I took last night. The editing sucks and the video quality is low because I was recording with my Black Berry.

This is the first time making a movie of the clips, and I did a horrible job haha. I decided to put the "raw" clips on here to to see what shots were left out.

Im going to make a Midnight Minis Movies where both clips are incorporated.


Lyrics NWS




__________________
sigpic6669 2
Quote:
Originally Posted by Gixxer-Joy View Post
I知 really happy for you and I知 going to let you finish but AJFlo is one of the baddest mother fockers of all time!!!
AJFLo is offline   Reply With Quote
Similar Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
I'm Looking For A Few Good Minis Racer997 Mini's, Motards & Flattrack Racing 13 12-26-2010 03:19 AM
Minis Lokati General Discussion (Moto Related) 22 10-20-2010 06:45 PM
minis?? Chris_G Events, Meets and Rides 12 04-24-2010 03:59 PM
Midnight Minis! BadApple Dirtbikes, Mini's, ATV's..... 40 05-01-2009 09:47 AM
Been thinking about doing the minis Tiller1k Mini's, Motards & Flattrack Racing 10 11-09-2008 08:58 PM
Advertisement
Old 12-03-2009, 10:42 AM   #2
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
cant see the vids?


mikey and i murdered pasadena the other day... wish we had some1 to film us
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2009, 10:45 AM   #3
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
nvm i see them now
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2009, 10:52 AM   #4
thatboygeorge
powpows ftw
 
thatboygeorge's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: pasadena
Feedback Rating: (0)
Posts: 6,444

Experience: 5 years

Bike(s):
05 r6









Send a message via AIM to thatboygeorge
kool clips look like yall had fun
__________________
Quote:
Originally Posted by B.S. Motorsports View Post
please if it wasnt for me neither of yall would be stunntin yall would still be doing power woolies in 1rst gear haha....
thatboygeorge is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2009, 11:27 AM   #5
Scorpio
Twist the Grip, Let'r Rip
 
Scorpio's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: Shmearth
Feedback Rating: (6)
Posts: 12,292

Experience: 10+ years
Trackdays: 10+


450x sumo (sold)
RC51 (sold)
Honda Grom 125(sold)

Member Garage





Send a message via AIM to Scorpio
I thought you did a pretty good job for your first time.
Scorpio is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2009, 11:41 AM   #6
switch
two fifty
 
switch's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Feedback Rating: (0)
Posts: 7,237

Experience: 4 years
Trackdays: 10+











BOOM! i had fun, lets ride again! fiddies are more fun with more people.
__________________
CMRA #250
"Me? I stand for uncertainty, insecurity, bad taste, fun, and things that go boom in the night."
switch is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2009, 11:50 AM   #7
Kritt14
WHO DAT NATION
 
Kritt14's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: 70005
Feedback Rating: (0)
Posts: 175

Experience: 2 years
Trackdays: 5

Bike(s):
2003 CBR 600rr (sold)
crf 50 (for sale)
08 KTM 250 SXF (sold)
03 CBR 600RR MH (TRACK)






let me know next time yall ride ill come up there and ride with yall
Kritt14 is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2009, 12:26 PM   #8
BadApple
What?
 
BadApple's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Feedback Rating: (0)
Posts: 2,683


Bike(s):
2006 CRF450X SuperMotard
2002 *ROCKSTAR* xr50



Member Garage





I love the new stunt spot! Wo0t!!
BadApple is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2009, 12:43 PM   #9
AJFLo
Senior Member
 
AJFLo's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: West Side
Feedback Rating: (8)
Posts: 8,621

Experience: 1-3 months
Trackdays: 1

Bike(s):
K7 GSXR 600
06 Honda 50





Quote:
Originally Posted by BadApple View Post
I love the new stunt spot! Wo0t!!
Yea!!! Its def a good find!!
__________________
sigpic6669 2
Quote:
Originally Posted by Gixxer-Joy View Post
I知 really happy for you and I知 going to let you finish but AJFlo is one of the baddest mother fockers of all time!!!
AJFLo is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2009, 03:41 PM   #10
switch
two fifty
 
switch's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Feedback Rating: (0)
Posts: 7,237

Experience: 4 years
Trackdays: 10+












keep that on lockdown. we don't want the riff raff turning it into ASI...
__________________
CMRA #250
"Me? I stand for uncertainty, insecurity, bad taste, fun, and things that go boom in the night."
switch is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2009, 03:53 PM   #11
DANtheMan.
Chicks dig scars!
 
DANtheMan.'s Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: SW Houston
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,901

Experience: 2 years


06 crf250








Send a message via AIM to DANtheMan.
Where was my invitation :(
__________________
Quote:
Originally Posted by anarchist35 View Post
you ARE the OG of motohouston.com REMEMBER?!?!

im just another NEWB SqUiDnAsTy...
DANtheMan. is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2009, 03:54 PM   #12
AJFLo
Senior Member
 
AJFLo's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: West Side
Feedback Rating: (8)
Posts: 8,621

Experience: 1-3 months
Trackdays: 1

Bike(s):
K7 GSXR 600
06 Honda 50





Quote:
Originally Posted by DANtheMan. View Post
Where was my invitation :(
Are you fully recovered yet???
__________________
sigpic6669 2
Quote:
Originally Posted by Gixxer-Joy View Post
I知 really happy for you and I知 going to let you finish but AJFlo is one of the baddest mother fockers of all time!!!
AJFLo is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2009, 03:58 PM   #13
DANtheMan.
Chicks dig scars!
 
DANtheMan.'s Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: SW Houston
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,901

Experience: 2 years


06 crf250








Send a message via AIM to DANtheMan.
Lmao nooo! But it what can a 50 do to Dan lol when y'all riding again might be down.. Got a 50 for me lol
let me ride yours bad apples lol
__________________
Quote:
Originally Posted by anarchist35 View Post
you ARE the OG of motohouston.com REMEMBER?!?!

im just another NEWB SqUiDnAsTy...
DANtheMan. is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2009, 03:59 PM   #14
AJFLo
Senior Member
 
AJFLo's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: West Side
Feedback Rating: (8)
Posts: 8,621

Experience: 1-3 months
Trackdays: 1

Bike(s):
K7 GSXR 600
06 Honda 50





^^^ Its your head not mine lol
__________________
sigpic6669 2
Quote:
Originally Posted by Gixxer-Joy View Post
I知 really happy for you and I知 going to let you finish but AJFlo is one of the baddest mother fockers of all time!!!
AJFLo is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2009, 04:01 PM   #15
DANtheMan.
Chicks dig scars!
 
DANtheMan.'s Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: SW Houston
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,901

Experience: 2 years


06 crf250








Send a message via AIM to DANtheMan.
True but I don't fall on 50's anymore fool unless I flip a stoppie.. I'll probably bring my helmet. haven't rode in over a year see if I still got the skills ha!
__________________
Quote:
Originally Posted by anarchist35 View Post
you ARE the OG of motohouston.com REMEMBER?!?!

im just another NEWB SqUiDnAsTy...
DANtheMan. is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2009, 07:16 PM   #16
Romeo36
Mother****ersi'llkillyou
 
Romeo36's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: stinkadena
Feedback Rating: (2)
Posts: 5,329

Experience: 10+ years

Bike(s):
sv650,rc51,gsxr750,6oo,sdg107









Send a message via AIM to Romeo36
the beast is running good enough to come play now. my arm hurts after 5 minutes now
__________________
Riding a Duc is kind of like, you may get a cramp in your wrist, but you keep on trucking because it feels so good.
Romeo36 is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2009, 07:20 PM   #17
AJFLo
Senior Member
 
AJFLo's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: West Side
Feedback Rating: (8)
Posts: 8,621

Experience: 1-3 months
Trackdays: 1

Bike(s):
K7 GSXR 600
06 Honda 50





Quote:
Originally Posted by Romeo36 View Post
the beast is running good enough to come play now. my arm hurts after 5 minutes now
I heard you can ride that to the moon lol!!
__________________
sigpic6669 2
Quote:
Originally Posted by Gixxer-Joy View Post
I知 really happy for you and I知 going to let you finish but AJFlo is one of the baddest mother fockers of all time!!!
AJFLo is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2009, 07:28 PM   #18
Romeo36
Mother****ersi'llkillyou
 
Romeo36's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: stinkadena
Feedback Rating: (2)
Posts: 5,329

Experience: 10+ years

Bike(s):
sv650,rc51,gsxr750,6oo,sdg107









Send a message via AIM to Romeo36
Quote:
Originally Posted by AJFLo View Post
I heard you can ride that to the moon lol!!
i can ride women there too
__________________
Riding a Duc is kind of like, you may get a cramp in your wrist, but you keep on trucking because it feels so good.
Romeo36 is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2009, 09:26 PM   #19
Silent636
It's called a 6'Dirty'6
 
Silent636's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Texas
Feedback Rating: (0)
Posts: 341

Experience: 2 years
Trackdays: 4

Bike(s):
06 ZX-636 (Stolen)
EX-500 (Sold)
00 Aprilia RSV Mille


Member Garage





cool stuff makes me wanna get one sooo bad. Hey does anyone know if you can stick a 100cc on a 50frame?
__________________
Mopeds are like fat chick, fun to ride but don't let your friends see you.
Silent636 is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2009, 10:31 PM   #20
Scorpio
Twist the Grip, Let'r Rip
 
Scorpio's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: Shmearth
Feedback Rating: (6)
Posts: 12,292

Experience: 10+ years
Trackdays: 10+


450x sumo (sold)
RC51 (sold)
Honda Grom 125(sold)

Member Garage





Send a message via AIM to Scorpio
Quote:
Originally Posted by Silent636 View Post
cool stuff makes me wanna get one sooo bad. Hey does anyone know if you can stick a 100cc on a 50frame?
You can build the stock 50 lump up to a 108 or 125 I believe.
Or just drop in a Lifan motor from ebay.
Wouldn't be much fun for stunting though.
Scorpio is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Advertisement


All times are GMT -5. The time now is 11:12 AM.


MotoHouston.com is not responsible for the content posted by users.
Privacy Policy