Welcome back to us :/ Our hosts data center was down for the entire day.
MotoHouston.com MotoHouston.com
Register Members List Member Map Media Calendar Garage Forum Home Mark Forums Read

Go Back   MotoHouston.com > Information > Introduction Forum
Forgot info?

Welcome to MotoHouston.com! You are currently viewing our forums as a guest which gives you limited access to the community. By joining our free community you will have access to great discounts from our sponsors, the ability to post topics, communicate privately with other members, respond to polls, upload content, free email, classifieds, and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free, join our community!

Register Today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.


FREE MH Decals by MAIL!

Advertisement

Closed Thread
Share This Thread: 
Subscribe to this Thread Thread Tools
Old 09-25-2009, 11:59 AM   #41
kswiss2301
Gun Slinger
 
kswiss2301's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: Lakeshore
Feedback Rating: (0)
Posts: 565

Experience: 10+ years

Bike(s):
2006 Custom Gunfire
Missing the SV



Member Garage





Send a message via AIM to kswiss2301
lol welcome chica
__________________
kswiss2301 is offline  
Similar Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
MH Cribs part 2...Whats your livingroom look like? flip326 Off Topic 40 02-07-2012 06:09 PM
whats the best? PowerSurgeD Off Topic 8 02-13-2010 07:58 AM
Whats up MH? Pink_Ranger Off Topic 42 11-21-2008 10:04 PM
To: MH SPONSORS and BUS. Entities trying to STRONG ARM MH Solracer Forum Updates & Feedback 42 08-16-2007 10:42 AM
whats everyone up to??? upononer6 Off Topic 33 07-22-2006 06:44 PM
Advertisement
Old 09-25-2009, 12:56 PM   #42
CrystalBeth
Member
 
Join Date: Sep 2009
Feedback Rating: (0)
Posts: 5












thank you or the welcomes guys! yeah im a complete noob on the bike but not in the bed! i can ride there! HAHA!
CrystalBeth is offline  
Old 09-25-2009, 12:57 PM   #43
Jay
Deleted
 
Jay's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Feedback Rating: (0)
Posts: 4,104

Experience: 5 years











Quote:
Originally Posted by CrystalBeth View Post
thank you or the welcomes guys! yeah im a complete noob on the bike but not in the bed! i can ride there! HAHA!
i demand proof......
__________________
What can I say
Jay is offline  
Old 09-25-2009, 01:07 PM   #44
Pachuco
So fly, I need feathers
 
Pachuco's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Houston (Proper)
Feedback Rating: (6)
Posts: 3,823

Experience: 6 years
Trackdays: 10+

Bike(s):
1098s
S4RS
SC1000
999s
996 sps

Member Garage





Send a message via Yahoo to Pachuco
Quote:
Originally Posted by Jay View Post
i demand proof......
__________________
Stuntin like Jet Li, boat houses and jet ski's
Pachuco is online now  
Old 09-25-2009, 01:27 PM   #45
AaronP220
Sir Ballmanship
 
AaronP220's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: NW Houston: Jersey Village
Feedback Rating: (5)
Posts: 20,446

Experience: 5 years
Trackdays: 10+

Bike(s):
2011 Fleshlight









Quote:
Originally Posted by CrystalBeth View Post
thank you or the welcomes guys! yeah im a complete noob on the bike but not in the bed! i can ride there! HAHA!
Oh ...here we go.
AaronP220 is offline  
Old 09-25-2009, 02:11 PM   #46
kswiss2301
Gun Slinger
 
kswiss2301's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: Lakeshore
Feedback Rating: (0)
Posts: 565

Experience: 10+ years

Bike(s):
2006 Custom Gunfire
Missing the SV



Member Garage





Send a message via AIM to kswiss2301


there you go Jay...
__________________
kswiss2301 is offline  
Old 09-25-2009, 03:11 PM   #47
superkat
Banned
 
Join Date: Sep 2008
Location: downtown
Feedback Rating: (3)
Posts: 2,095

Trackdays: 1

Bike(s):
954rr sold
2001 kawi zx6r sold
o2 eff 4 easy
honda fiddy

Member Garage





User is banned

.
superkat is offline  
Old 09-25-2009, 03:12 PM   #48
Jay
Deleted
 
Jay's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Feedback Rating: (0)
Posts: 4,104

Experience: 5 years











Quote:
Originally Posted by i45stunnaz View Post
Lol jay I hope she turns out to be a he.lol
__________________
What can I say
Jay is offline  
Old 09-25-2009, 03:19 PM   #49
JD9871
Senior Member
 
JD9871's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: Sw side of houston, off of i10
Feedback Rating: (0)
Posts: 118

Experience: 1 year

Bike(s):
2005 Yamaha Yzf R6 Raven Edition






sup wit it ma? welcome to MH
__________________
Htown's Baddest
JD9871 is offline  
Old 09-25-2009, 03:20 PM   #50
JD9871
Senior Member
 
JD9871's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Location: Sw side of houston, off of i10
Feedback Rating: (0)
Posts: 118

Experience: 1 year

Bike(s):
2005 Yamaha Yzf R6 Raven Edition






Quote:
Originally Posted by CrystalBeth View Post
thank you or the welcomes guys! yeah im a complete noob on the bike but not in the bed! i can ride there! HAHA!
great first impression
__________________
Htown's Baddest
JD9871 is offline  
Old 09-25-2009, 03:22 PM   #51
bigpokey
The Slow Guy
 
bigpokey's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Katy,TX
Feedback Rating: (1)
Posts: 121

Experience: 10+ years

Bike(s):
2001 R6 Sold









It all starts here. Trust me.
__________________
The Enemy Flag Carrier is Here.......in the Blue Base
bigpokey is offline  
Old 09-25-2009, 03:22 PM   #52
humbleassassin
χαμαλός
 
humbleassassin's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: KingWood
Feedback Rating: (0)
Posts: 1,214

Experience: 10+ years

Bike(s):
2007 Kawasaki zx-6r Totaled
:(





Pics or it dint happen.. I will bring over the camera.

Welcome to this little house.
__________________


Quote:
Originally Posted by Squoddybody View Post
Hello. My name is Squoddy and I'm a . Sometimes I just can't help myself; I CRAVE !
GIVE IT TO ME!
humbleassassin is offline  
Old 09-25-2009, 03:24 PM   #53
Marty_Mcfly
Blasphemy!
 
Marty_Mcfly's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: north-west
Feedback Rating: (0)
Posts: 542

Experience: 3 years
Trackdays: 2

Bike(s):
09 Kawasaki zx6r
99 Harley night train








Send a message via AIM to Marty_Mcfly
Quote:
Originally Posted by CrystalBeth View Post
thank you or the welcomes guys! yeah im a complete noob on the bike but not in the bed! i can ride there! HAHA!


If you need a tip i'll be happy to whip it out for you... ahem.. my bike that is to show you some tips or whatever... also
__________________
┌─┐
┴─┴
ಠ_ರೃ
Marty_Mcfly is offline  
Old 09-25-2009, 03:27 PM   #54
burnboy
upliftmofopartyplan
 
burnboy's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Feedback Rating: (0)
Posts: 3,609

Experience: 5 years

Bike(s):
2011 kawi z 1000









funny how amber is right on the money. welcome to my bedroom! if you want i'll pm pictures of my ! then see if you wanna come ride 6 inches at a time on it in said bed. lol. facepalm. she asked for it. welcome to mh. . mods if you do what you gotta do, i understand. i will give no beef. at least not to the mod who might ban me. but to the new girl who wants some beef i got plenty. this is me takingone for the team!
__________________
f,f&f 4 ever R.I.P. coach dave
burnboy is offline  
Old 09-25-2009, 03:28 PM   #55
Jay
Deleted
 
Jay's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Feedback Rating: (0)
Posts: 4,104

Experience: 5 years











Where is Amber
__________________
What can I say
Jay is offline  
Old 09-25-2009, 03:31 PM   #56
gixxergirloh2
~*~*~*~*~
 
gixxergirloh2's Avatar
 
Join Date: May 2008
Location: BAYTOWN on the eastside movin on up.........
Feedback Rating: (0)
Posts: 3,914

Experience: 3 years
Trackdays: 5

Bike(s):
gsxr 600




Member Garage


Quote:
Originally Posted by CrystalBeth View Post
thank you or the welcomes guys! yeah im a complete noob on the bike but not in the bed! i can ride there! HAHA!
awesome
__________________
MAN hold up....i got too much lean in my cup!!!
gixxergirloh2 is offline  
Old 09-25-2009, 03:36 PM   #57
AaronP220
Sir Ballmanship
 
AaronP220's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: NW Houston: Jersey Village
Feedback Rating: (5)
Posts: 20,446

Experience: 5 years
Trackdays: 10+

Bike(s):
2011 Fleshlight









Quote:
Originally Posted by Jay View Post
Where is Amber


This has MASSIVE potential.
AaronP220 is offline  
Old 09-25-2009, 03:45 PM   #58
Marty_Mcfly
Blasphemy!
 
Marty_Mcfly's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: north-west
Feedback Rating: (0)
Posts: 542

Experience: 3 years
Trackdays: 2

Bike(s):
09 Kawasaki zx6r
99 Harley night train








Send a message via AIM to Marty_Mcfly
Quote:
Originally Posted by AaronP220 View Post


This has MASSIVE potential.
Thats what CrystalBeth said.

powerrangers2
__________________
┌─┐
┴─┴
ಠ_ರೃ
Marty_Mcfly is offline  
Old 09-25-2009, 03:47 PM   #59
AaronP220
Sir Ballmanship
 
AaronP220's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: NW Houston: Jersey Village
Feedback Rating: (5)
Posts: 20,446

Experience: 5 years
Trackdays: 10+

Bike(s):
2011 Fleshlight









Massive wasn't ment to describe me...that's for sure.

But hey...my internet is at LEAST 18 inches folded in half.
AaronP220 is offline  
Old 09-25-2009, 03:49 PM   #60
Pachuco
So fly, I need feathers
 
Pachuco's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Houston (Proper)
Feedback Rating: (6)
Posts: 3,823

Experience: 6 years
Trackdays: 10+

Bike(s):
1098s
S4RS
SC1000
999s
996 sps

Member Garage





Send a message via Yahoo to Pachuco
Quote:
Originally Posted by AaronP220 View Post
Massive wasn't ment to describe me...that's for sure.

But hey...my internet is at LEAST 18 inches folded in half.
now that's funny
__________________
Stuntin like Jet Li, boat houses and jet ski's
Pachuco is online now  
Closed Thread


Thread Tools

Advertisement


All times are GMT -5. The time now is 07:48 PM.


MotoHouston.com is not responsible for the content posted by users.
Privacy Policy